Nišinės parfumerijos salonų „Krispo“ įkūrėja K. Strolienė: „Gyvename įtampos laikais, todėl namai turi būti ramybės oazė“

Verslininkė Kristina Strolienė jau aštuntą kartą lankėsi Paryžiuje vykstančioje prestižinėje parodoje „Maison&Objet“, kur domėjosi kokias naujoves siūlo garsiausi pasaulio interjero dizaineriai, parfumeriai, žvakių meistrai. Žinoma moteris džiaugiasi išskirtine galimybe susipažinti su naujausiomis namų tendencijomis, o ypatingai sužavėjusius dalykus perveža ir mums į Lietuvą.

Tarptautinė namų interjero dizaino paroda „Maison&Objet“ vyksta du kartus į metus nuo 1995 metų. Net keturias dienas trunkančiame renginyje savo naujienas pristato tūkstančiai garsiausių pasaulio kūrėjų. Šiemet parodos tema buvo technologijų ir gamtos sinergija, kurios susijungia bendram tikslui – suteikti ramybę ir balansą laikais, kai tikrai kiekvienam netrūksta iššūkių bei streso.


Pasak K. Strolienės, įvairūs neramumai neaplenkia daugelio šalių, todėl tarptautinėje parodoje vyrauja siekis interjero detalėmis ir, žinoma, kvapais sukurti namuose savo ramybės oazę, kurioje jaustumeisi saugus, išvengtum neigiamų emocijų ir žieminio slogučio. „Po namus ima sklisti gaivūs bergamotės, apelsino, klementino, greipfrutų, citrinos kvapai, kurie suteikia energijos, pakelia nuotaiką. Taip pat vyrauja žemės natos, pavyzdžiui, sakai bei samanos, primenantys jaukų pasivaikščiojimus po vaikystės mišką, – pastebi pašnekovė. – Tiesa, namų kvapų meistrai „Cerrera Molla“ siūlo ir ūdo (arba agarmedžio) su tabaku kvapą, kuris labai tinka šiauriečiams.“



Interjero dizaino paroda „Maison&Objet“
Interjero dizaino paroda „Maison&Objet“
Organizatorių archyvas



Gamtos kampelis namuose


K. Strolienė pasakoja, kad viena pagrindinių 2025 m. interjero tendencijų yra gamta, todėl į namus atkeliauja ne tik natūralūs kvapai, bet ir žalia spalva, kuri subtiliai yra paryškinama tamsiai mėlynų atspalvių. „Mūsų ilgamečiai partneriai, namų kosmetikos kūrėjai „Parco“ taip pat sugrįžo prie žalių pakuočių, o prabangaus stiklo gamintojai „Lalique“ savo kūriniuose įkomponuoja augalų bei gyvūnų motyvus. Pavyzdžiui, kvapnios žvakės, kurioms degant persišviečia medžių lapai; specialūs namų kvapų dozatoriai primenantys laukinių gyvūnų galvas ir kt. Didelis dėmesys skiriamasmoters, kaip gamtos dalies, kaip visa ko prado atvaizdavimui. Sakyčiau, netgi jaučiamas tam tikras moters kultas.


Interjero dizaineriai siūlo kamštinio medžio apdailą, džiunglių motyvais išpieštus ar gėlėtą pievą primenančius tapetus, iš kurių, pasitelkiant naujausias technologijas, stiebiasi gėlių galvutės“, – įspūdžiais dalinasi „Krispo“ įkūrėja.


Kalėdos visus metus


Anot K. Strolienės, „Lalique“ ypač nustebino naujausios kolekcijos šūkiu „Kalėdos visus metus“. „Šią ypatingą atmosferą siekiama sukurti ne tipiniais Kalėdų senelio ar raudonos spalvos motyvais, bet žvelgiant giliau į tai, su kuo asocijuojasi ši šventė: geromis emocijomis, buvimu su šeima, dovanojimo menu. Kūrėjai primena, kad Kalėdinis laikotarpis labai greitai praeina, tačiau ramybės ir laimės paieškos lydi visus metus, kaip ir balanso siekis. Pakilti virš kasdienybės, patekti į kitą pasaulį gali padėti menas, todėl jis išryškėja visuose gaminiuose. Na, o 2025 m. vyraujanti meno kryptis – siurrealizmas, – atskleidžia verslininkė. – Nors žalia spalva ir net žalių eglučių motyvas primena Kalėdas, visgi, akcentai yra labiau pavasariški, gyvi, keliantys nuotaiką, suteikiantys energijos.“



Interjero dizaino paroda „Maison&Objet“
Interjero dizaino paroda „Maison&Objet“
Organizatorių archyvas



Ryški tvarumo tendencija


Pasakodama apie ryškiausiai parodoje išsiskyrusias tendencijas, verslininkė išskiria ir rūpestį mūsų planeta: namų kvapų buteliukai, žvakės, muilo dozatoriai tokie gražūs, kad nekils ranka išmesti ir pakeisti naujais. „Pavyzdžiui, dailininkų kūriniais išpuošti buteliukai, pagaminti iš ilgaamžių medžiagų. Pasibaigus muilui, ar kvapams, tuščią indelį galima papildyti nauju, kitokiu arba naudoti pagal kitą paskirtį – kaip vazą ar interjero aksesuarą.


Žvakių indeliai taip pat ypač gražūs, skirti vis iš naujo prisipildyti ir ilgus metus džiaugtis jaukia šviesia, tausojant aplinką. Labai džiaugiuosi, kad vis daugiau dėmesio skiriama ne tik tvarioms, iš perdirbamų medžiagų pagamintoms pakuotėms, bet ir tuo, kad patys produktai tampa vis draugiškesni planetai“, – sako K. Strolienė.


Dėmesys knygoms


Nišinės parfumerijos salonų „Krispo“ įkūrėja parodos metu pasirašė net kelias bendradarbiavimo sutartis, todėl visai netrukus pasaulinėmis naujienomis galėsime džiaugtis Lietuvoje. „Parvežu namų kvapus, kurie dėl dėmesio detalėms labiau primena meno kūrinius; naujus laukinių gyvūnų galvų formų dozatorius; krištolines puošmenas; žvakes su menininkų paveikslais. Dar niekada savo salonuose neturėjome tiek meno, – šypsosi pašnekovė. – Papildysime ir savo knygų kolekciją. Spausdintos knygos vis dar yra labai vertingas turtas ir stilinga interjero detalė. Be to, mūsų kolekcijoje esančios knygos yra ne tik intelektualiai praturtinančios, bet ir suteikiančios teigiamų emocijų, pakylėjančios. Siekiame išpildyti pagrindinę šių metų tendenciją – pasitelkiant kvapus, aksesuarus bei knygas sukurti ramybės oazę namuose.“

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis