Rygos mados savaitėje - išskirtinės kolaboracijos

Spalio 28–31 dienomis Latvijos sostinėje Rygoje vyks Rygos mados savaitė, kurios metu vietiniai ir tarptautiniai dizaineriai pristatys artėjančio sezono kolekcijas.

Kai kurie iš jų parodys unikalaus bendradarbiavimo rezultatus. Nors mados bendruomenė jau įprato prie bendrų pagrindinių prekės ženklų ir gatvės drabužių ženklų kolekcijų, Rygoje pristatomi bendradarbiavimo produktai Baltijos regionui bus kažkas nepaprasto.


„BAE“ prekės ženklo dizainerė Katya Shehurina šį sezoną susivienijo su visame pasaulyje žinomu prekės ženklu „Huawei“, kuris Rygos mados savaitėje demonstruos savo GT5 serijos laikrodžių kolekciją. Bendro pasirodymo metu laikrodžiai puikiai papildys Katya kolekcijos „Širdžių karalienė“ išvaizdą, įkvėptą pergalvotos Lewiso Carrollo „Alisa stebuklų šalyje“ versijos.


Kolekcija įkūnija eleganciją, lengvumą ir individualumą. „Dirbdami laikomės darnaus vystymosi principų, todėl dirbiniai gaminami iš antrinių žaliavų. Be to, siekiame, kad suknelės, kurias moterys perka ypatingoms progoms, būtų kuo praktiškesnės ir laikui bėgant išliktų aktualios. Dar viena duoklė tvariai madai, mūsų indėlis į lėtąją madą“, – dalijasi Katya Shehurina.


„Bendradarbiavimas su „BAE by Katya Shehurina“ prekės ženklu Rygos mados savaitės metu yra puiki proga parodyti, kaip pažangios technologijos puikiai papildo madingą išvaizdą. „Huawei Watch GT5“ modelis sujungia eleganciją ir naujoves, tampa esminiu aksesuaru tiems, kurie vertiname stilių ir funkcionalumą. Džiaugiamės galėdami būti šio mados renginio dalimi“, – sako Eglė Gailienė, „Huawei“ rinkodaros direktorė Baltijos šalyse.


„Stockmann“ universalinės parduotuvės komanda sudarys mados tandemą su Suomijos prekės ženklu „Lili Marleena“, kurio gaminiai gaminami Helsinkyje naudojant aukštos kokybės itališkų audinių likučius. Visi drabužiai yra „vieno dydžio“, tai reiškia, kad tinka bet kokiam kūno tipui. „Taip yra todėl, kad daugelis daiktų šiandien greitai tampa nebereikalingi ir yra išmetami keičiantis kūno formoms, atitinkamai keičiasi ir drabužių dydis“, – komentuoja to paties pavadinimo prekės ženklo kūrėja. Bendro šou išvaizdą kuria „VOLGA 2.0“ kūrėjas Sergejus Khatanzeiskis. Kolekcijoje klasikiniai elementai susilieja su šiuolaikinėmis mados tendencijomis, siūlomi stilingi sprendimai šventinėms spintoms.


Vieno moteriškiausių prekės ženklų „Amoralle“ dizainerė Inese Ozola šį sezoną kolekcijai prideda vyriškumo, bendradarbiaudama su dizaineriu Fiodoru Podgorny (buvusiu FYODOR GOLAN kūrybos vadovu). Naujoji kolekcija atspindi trapumo idėjas, taip pat vidinę stiprybę. Fiodoras pažymi: "Ši kolekcija yra apie jausmus ir emocijas. Ji įkūnija trapumo grožį - subtilų, bet stiprų." Šio kūrybingo bendradarbiavimo rezultatas – subtilių ir drąsių sprendimų serija, kurioje dizaino pažeidžiamumas derinamas su nauja mada.


Šį sezoną, glaudžiai bendradarbiaujant ir remiant Italijos ambasadai Latvijoje, Rygos mados savaitės programoje taip pat vyksta renginiai, kuriuose dalyvauja Italijos mados atstovai. Daugiau apie tai – būsimuose pranešimuose spaudai.


Rygos mados savaitė vyks spalio 28–31 dienomis ir ant vieno pakilimo tako suburs talentingus naujokus ir žinomus mados meistrus.


Pagrindiniai RFW partneriai: „Stockmann“ universalinė parduotuvė ir oficialus RFW laikrodis – „Huawei GT5“ serija.


Sekite RFW naujienas socialiniuose tinkluose – Facebook, Instagram ir www.rfw.lv.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis