Jau kelerius metus mados nuomonės formuotoju dirbantis Karolis sako, kad ši karjeros kryptis jam daug įdomesnė, o jo klientų sąrašą sudaro garsūs mados prekių ženklai, tokie kaip „Prada“, „Chanel“, „Dior“, „Valentino“, „AMI Paris“, „Saint Laurent“ ir kiti. Šiuo metu persikėlęs gyventi į Milaną, Karolis papasakojo apie savo kelią, atverdamas jaunosios kartos svajonių darbo užkulisius, bei prakalbo apie savo ateities planus.
Labas, Karoli! Mačiau, šį vyrų mados sezoną dalyvavai skirtinguose mados pristatymuose. Kelintas tai buvo tavo sezonas, ar dar juos skaičiuoji?
Kai dirbau modeliu, sezonus skaičiuodavau iš modelio darbo perspektyvos, o dabar, kai jau porą metų esu tik turinio kūrėjas, galiu pasakyti, kad sausio mėnesį tai buvo ketvirtasis sezonas, kai dalyvavau mados savaitėje. Tai vienareikšmiškai geriausias sezonas iš visų iki šiol buvusiųjų, sulaukiau daugybės kvietimų, tačiau dalyvavau tik „Dior“, „Valentino“, „Prada“ bei „AMI Paris“ kolekcijų pristatymuose. Šis sezonas buvo pirmas iš rimtesnių, nes anksčiau buvau pasirašęs išimtinę sutartį su vienu prekių ženklu. Kai pasirašai tokio pobūdžio sutartį, negali dirbti su kitais klientais, tik su tuo, su kuriuo pasirašei. Bet šį sezoną jau turėjau kitą sutarimą, kur išimtį sudarė tik dvi dienos, po kurių galėjau eiti ir į kitus mados šou.
Visą interviu su K. Inokaičiu skaitykite balandžio mėnesio „Moters“ leidinyje.