Aktorė I. Stasiulytė apie „influencinimą“ : „Jei nori natūraliai turėti sekėjų – turi pats būti natūralus“ 

Visiems puikiai žinoma teatro bei kino aktorė Ineta Stasiulytė gali pasigirti ne tik išskirtiniu vaidybos talentu, bet ir beveik 180 tūkst. sekėjų būriu socialinėje erdvėje. 

Nors moteris aktyviai kelia turinį ir užsiima reklama, ji teigia kitų nuomonių neformuojanti, bet siekianti įkvėpti žmones gyventi pozityviau bei sąmoningiau ir toks aktorės nuoširdumas pagrįstas jos pačios sukurta taisykle, kad norint natūraliai pritraukti sekėjų dėmesį, pats turi taip pat būti natūralus.


Šį šeštadienį, „Lietuvos ryto“ televizijos laida „Gyvenimas versle“ pristatys trijų sėkmingą verslą sukūrusių moterų istorijas. Viena jų – žinomos aktorės Inetos Stasiulytės, kuri savo gerbėjus lepina ne tik charizmatiškais personažais lietuviškuose kino filmuose ar serialuose, bet ir smagiu bei informatyviu turiniu socialiniuose tinkluose. Čia moteris turi beveik 180 tūkst. sekėjų būrį, tačiau pripažįsta, kad imtis tokios „influencinimo“ veiklos tikrai neskubėjo.


„Pati pradžia buvo tokia, kad turėjau tris išplaukusias nuotraukas ir 10 tūkst. sekėjų. Tada mano dukros Frėjos auklė paklausė, kodėl aš jų neišnaudoju. Aš labai spyriojausi, bet susitariau su savimi, kad kelsiu turinį natūraliai, tada, kada pati to noriu. Ir šita taisyklė nepasikeitė. Jeigu nori natūraliai turėti sekėjų – tu pats turi būti natūralus“, - laidoje pasakos moteris.


Nors daugeliui atrodo, kad turinio socialiniams tinklams kūrimas yra lengvą uždarbį atnešanti veikla, Ineta primena, kad kiekviena nuotrauka ar vaizdo įrašas reikalauja kūrybinių ir techninių pastangų, už ką yra normalu tikėtis atlygio. Tačiau kalbėdama apie reklamos kainas, ji prasitarė, kad visuomet pirmiausia atsižvelgia į tai, su kuo bendrauja ir kokių sąlygų reikalauja būsimas projektas.


„Jeigu į mane kreipiasi dideli verslai, kurie turi daug reikalavimų, nori įsilieti į mano gyvenimą labai tiksliai ir kai kuriuos mano planus pakoreguoti, tada yra tam tikros sumos ir į diskusijas nesiveliu. Tačiau jeigu iš man parašiusio žmogaus aš pajuntu natūralias pastangas, kad jis tris savaites ruošėsi man parašyti, galiausiai parašė, kad toje žinutėje kiekvienas žodis sudėliotas taip, jog net jaučiasi tirtėjimas, tuomet man negaila apie tai papasakoti be jokio atlygio, padėkoti už dovanas ir prisidėti prie kito žmogaus sėkmės“, - tikins aktorė.



Ineta Stasiulytė
Ineta Stasiulytė
Organizatorių archyvas



Nepaisant to, kad Inetos sekėjų armija sparčiai auga, per vieną mėnesį šoktelėjusi net keturiomis dešimtimis tūkstančių, moteris gan aiškiai išlaiko rėmus, kokiu turiniu nori dalintis. Aktorystės įgūdžiai čia taip pat pasitarnauja, tačiau jai svarbiausia – ne brukti kitiems savosios nuomonės, o pasistengti įkvėpti.


„Aš neatskiriu aktorystės ir socialinių tinklų turinio, nes tai yra mano gyvenimas, kuriuo aš dalinuosi. Aš nemąstau apie nuomonės formavimą, aš mąstau apie žmonių įkvėpimą gyventi pozityviau, sąmoningiau, dėl to, kad aš pati tuo užsiimu“, - teigs moteris.


Paklausta apie artimiausius didesnius projektus, kuriais ketina nustebinti savus gerbėjus, Ineta išsyk užsimena, kad jau dabar yra prasidėjęs jos kartu su Aisčiu Mickevičiumi sukurtų Oresto ir Džildos Vaigauskų filmo kūrybinis procesas. Šių juoktis kaskart priverčiančių personažų lauks kelionė į Italija ir kaip teigia pati Ineta, tai bus tikras bombinis reikalas..


„Tai kino filmas, kaip Vaigauskai keliaus į Sanremo festivalį, atsiimti apdovanojimo už gyvenimo nuopelnus. Tai bus kelionės filmas su labai daug įvykių, situacijų, kas jiems ten nutinka. Mes dabar kiekvieną dieną su Aisčiu sėdim ir piešiam kadruotes bei dėliojam ir su didžiausiu užsidegimu ruošiame šį bombinį reikalą“, - intriguos aktorė.


Kita laidos istorija pakvies susipažinti su jau daugiau nei du dešimtmečius veikiančios „Tavo klinika“ verslo užkulisiais. Pasak įkūrėjos gyd. Rūtos Maciulevičienės, šios vietos istorija prasidėjo nuo jos mamos, kuri kadaise įkūrė nedidelį dviejų gydytojų kabinetą, vėliau virtusį visomis dienomis, įskaitant šventines ir savaitgalius, dirbančia klinika, atvira visiems pacientams..


„Kai į mamos įkurtą kabinetą ateidavo vis daugiau pacientų, mes pradėjome nebetilpti ir tada atsirado poreikis plėstis. Visgi, mes niekada nesilygiavome į paprastą polikliniką ar ligoninę, norėjosi išlaikyti tą šiltą, jaukią namų atmosferą, kuri negąsdintų žmogaus - ne tik vaikų, bet ir suaugusių. Streso faktorius, atėjus į gydytojo kabinetą, veikia, o mes norėjome leisti savo pacientams nurimti“, - laidoje pasakos pašnekovė.


Vos įėjus į kliniką galima pastebėti, kad čia kitaip, nei įprastose gydymo paslaugas teikiančiose įstaigose. Interjeras primena muziejų, fone skamba klasikinė muzika, o sienas puošia paveikslai. Negana to, išskirtiniai verslo sprendimai atsispindi ir klinikos darbo grafike, šiai laikantis į pacientų poreikius orientuotos vidinės politikos ir dirbant kiekvieną dieną be išeiginių.


„Žmogui reikia suteikti pagalbą tada, kada jam jos reikia ir, jeigu jau žmogus paėmė telefoną bei surinko klinikos numerį, vadinasi, jis tos pagalbos prašo dabar. Ne rytoj, ne kitą savaitę ir ne po mėnesio. Mūsų ir yra tokia koncepcija, kad priimsime tada, kada pacientui to reikia“, - teigs gydytoja.


Trečioji laidos istorija nukels į deimantų ir juvelyrikos pasaulį, kur lauks susitikimas su Egle Žadeikiene, vadovaujančia įmonei „Ponas ir ponia Taurieji“. Čia kartu su partneriu kuriami svajonių papuošalai ir perduodami pirkėjui tiesiai iš gamintojo rankų. Pasak pašnekovės, deimantai į jos gyvenimą atėjo prieš 15 metų, kai pradėjo dirbti su juvelyrika ir užgimė aistra brangakmeniams.


„Neturėjau konkrečios minties, viskas atėjo natūraliai. Tai yra šeimos verslas, mano buvęs vyras yra juvelyras ir mes kartu iki šiol dirbame šiame versle. Jis atsakingas už gamybą, o aš – už deimantus, marketingą ir kitus dalykus. Iš pradžių tai buvo amatas ir nuo jo augom iki verslo, bet manau, iki šiol esame to augimo procese“, - laidoje pasakos verslininkė.


Kaip atskleidžia Eglė, įmonės pavadinime minimi klientai, žmonės, kurie ateina į saloną. Būtent čia viskas yra apie juos, jog iš parduotuvės išeitų ne su gražiai įpakuotu papuošalu ar prabangiai atrodančiu maišeliu, bet ir žinodami kokią vertę turi įsigytas papuošalas bei jo kokybė.


„Rinkoje pilna gaminių su deimantais, tačiau daug jų net neverti to deimanto pavadinimo. Žmonės linkę pirkti deimanto pavadinimą neįsigilindami, kas ten yra per akmuo. Nusipirkti nekokybišką akmenį yra labai paprasta. Deimantai privalo būti sertifikuojami. Ant masinės gamybos papuošalų dažnai būna pataupoma, vadinasi yra sudėtingiau nusipirkti geros kokybės akmenis, geros kokybės patį gaminį“, - teigs pašnekovė.


„Gyvenimas versle“ – jau ketvirtąjį sezoną skaičiuojanti laida, kurioje vedėja Milita Daikerytė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas. Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis