Simona Sadauskienė: finansinė parama atėjo laiku

2022 metais nišinio verslo įkūrėja Simona Sadauskienė laimėjo „Visa“ programos „She‘s Next“ moterims verslininkėms stipendiją, kuri padėjo ne tik plėsti verslą, bet ir įgyvendinti klientų lūkesčius.

Pasak Simonos, ši stipendija labai padėjo jų mažam verslui tobulėti.


„Dar metai nepraėjo, bet jau matome geresnius rezultatus, užmezgėme naujų kontaktų su užsienio parduotuvėmis, kurios nori savo asortimente turėti ir mūsų gaminių. Tai labai džiugina!“ – džiaugiasi laimėjimu verslininkė Simona Sadauskienė.


Jos teigimu, tokios iniciatyvos skatina tobulėti, siekti užsibrėžtų tikslų ir nepasiduoti, todėl ji džiaugiasi, kad šiais metais „Visa“ stipendijų moterims verslininkėms programa „She’s Next“ sugrįžo ir verslininkės aktyviai pildo paraiškas. Paraiškas „She‘s Next“ stipendijai dar galima teikti iki rugsėjo 28 d.


„She‘s Next“ atėjo laiku


Šildomų baleto drabužių kompaniją „Bosaddo“ Simona valdo kartu su partnere Viktorija Bobinaite. Pradžioje verslą moterys kūrė iš asmeninių lėšų ir patirčių, be paskolų, investuotojų ir mentorių, vėliau ieškojo būdų plėsti savo verslą, pritraukti investicijas.


„Pamačiusios „She‘s Next“ programą, supratome, kad tai yra būtent tai, ko mes ieškojome. Šią „Visa“ iniciatyvą vertiname puikiai. Pagalba yra labai vertinga. Sunku nebuvo nei prisiruošti teikti paraišką, nei užpildyti paraiškos formą. Viskas buvo pateikta aiškiai ir paprastai“, – dalinasi savo įspūdžiais Simona ir tikisi, jog verslininkės ir šiais metais suskubs pasinaudoti tokia vertinga programa.


2023 m. „Visa“ iniciatyvos „She’s Next“ metu šešiems nedideliems moterų valdomiems verslams Baltijos šalyse bus skirtos stipendijos po 10 000 eurų ir metinės „Novatore“ verslo mentorystės programos. 


„Visos moterys verslininkės gali pretenduoti į stipendiją, tik reikia atitikti tam tikras sąlygas: turėti Lietuvoje registruotą bendrovę, kuri veikia bent vienerius metus ir kurios bent 51 proc. priklauso moterims, bendrovė turi turėti savo fizinę arba virtualią atstovybę – parduotuvę, interneto svetainę ar pan.“ – pasakoja Simona.


Verslo idėja padiktuota gyvenimo


Simona su Viktorija savo verslą sukūrė prieš ketverius metus. „Bosaddo“ yra Lietuvoje sukurtų baleto šildomųjų drabužių prekės ženklas. Kuriami drabužiai yra skirti profesionaliems baleto šokėjams ar ketinantiems jais tapti ir neleidžia apšilusiam kūnui atvėsti, taip užkertant kelią traumų atsiradimui.


„Mes su verslo partnere Viktorija esame glaudžiai susijusios su baleto pasauliu. Mano dukra profesionaliai šoka baletą, o Viktorija yra profesionali choreografė. Mes abi susitikusios diskutuodavome, kaip galėtume pasirūpinti, kad baleto šokėjai jaustųsi šiltai, patogiai, išvengtų traumų ir gražiai atrodytų repeticijų metu. Taip kilo mintis sukurti savo baleto šildomųjų drabužių liniją“, – apie verslo pradžią pasakoja Simona.


Pasak moters, versle svarbiausia, nebijoti siekti savo idėjos įgyvendinimo, niekada nenuleisti rankų susidūrus su sunkumais ir visada ieškoti išeities.


„Kai ėmėmės verslo, daug ko reikėjo išmokti pačioms, tačiau mes nenuleidome rankų net ir tuomet, kai atrodydavo, jog nebėra kelio pirmyn. Niekada nereikia galvoti, kad esi per mažas, ne toks geras, kaip kiti, ne toks įdomus, nepakankamai ypatingas ar kitaip nuvertinti save, nes net ir didžiausia silpnybė gali tapti stiprybe, jeigu laiku išmokstame savo pamokas“, - dalinasi savo patirtimi Simona.

 

Svarbu ieškoti galimybių plėsti verslą

 

Nors moterys verslą pradėjo prieš pat pandemiją, tai jų nesustabdė. Ilgainiui „Bosaddo“ klientų ratas išsiplėtė, atsirado pastovių užsakymų ne tik iš Europos, bet ir Amerikos, Kanados, Japonijos.


„Mes ieškojome galimybių plėsti savo verslą ir todėl nudžiugome, kai atradome „She‘s Next“. Gauta stipendija labai padėjo. Esame labai dėkingos! Klientai seniai klausė ir laukė naujų spalvų, todėl jau žinojome, kuria kryptimi judėsime“, – džiaugiasi „She‘s Next“ stipendija Simona.


Ji dalinasi, kad „She‘s Next“ stipendija padėjo įgyvendinti verslo planus.

 

„Šių metų pradžioje buvo užsakytos naujų spalvų medžiagos, pasiūti pilki, melsvi ir šokolado spalvos šildomieji kostiumai, įvestas ir naujas produktas – kojinės. Klientai labai teigiamai sureagavo, naujienos patiko ir šokių prekių parduotuvėms, o „Bosaddo“ produktais jau prekiaujama Australijoje ir Norvegijoje“, – neslėpė džiaugsmo Simona.


Ji tikisi, kad šiais metais moterų valdomi verslai aktyviai dalyvaus „Visa“ stipendijų programoje ir pasinaudos visomis teikiamomis galimybėmis, kad galėtų augti kartu su „She’s Next“.


Daugiau informacijos apie iniciatyvą: www.visa.lt/shesnext

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis