„Po kiekvienu žingsniu dedame parašą, juokaujame, kad dedame parašą prokurorui, nes, jeigu kažkas atsitiks, visur bus atsekamumas, ir atsakomybę nešime tas, kas ką darėme. Viskas parašyta, viskas pasirašyta”, – pasakos Jolanta Gaškė.
Apie tai, kad kasdien turės prisiimti milžinišką atsakomybę, Jolantai buvo kalama į galvą nuo pirmų studijų minučių. Prisimindama karjeros pradžią, moteris prisipažįsta – be to, kad ėjo į stereotipiškai vyrišką sritį, kurioje moterų tiesiog nebuvo, o į ją buvo žiūrima kreivai, darbo pokalbių metu užduodami klausimai ir gąsdinimai ką tik mokslus baigusiai merginai pakirto kojas. Tačiau Jolanta nepasidavė. Šiandien ji dirba darbą, už kurį pasaulio kompanijos jai mokėtų milžiniškus pinigus, o darbe turi pravardę „prabangi moteris angare”. Ar bent įsivaizduojate, kiek kainuoja lėktuvas ir jo remontas?
„Surastas defektas užsakovui gali kainuoti labai didelius pinigus. Lėktuvas ką tik iš gamyklos kainuoja šimtą milijonų. Jei variklyje rasime defektą, jį pakeisti kainuos nuo 3 iki 8 milijonų. Tikrinau vieną lėktuvą, senesnį ir labai pavargusį, kur žiūrėsi, ten defektas. Užsakovas taip mane ir pavadino – eina per angarą labai prabangi moteris”, – šypsosi Jolanta.
Moteris atvira – nors užsakovai, išgirdę sumas, kurias teks pakloti už remontą, dažnai susiima už galvos, mums tai laimėjimas – juk pastebėjome tai, kas galėjo kainuoti gyvybes. Laidos metu Jolanta prisimins ne vieną lėktuvo katastrofą, įvykusią dėl aplaidumo. „Buvo įvykis, kai atsirado įtrūkimas ir skrendant nuplėšė visą lėktuvo stogą. O kodėl nuplėšė stogą? Todėl, kad laiku nebuvo rasti tie maži įtrūkimai”.
Kodėl lėktuvas vadinamas viena saugiausių transporto priemonių? Ar pati Jolanta bijo skristi? Ir kodėl net Elonui Muskui pasakytų ne, jei jis pakviestų pas jį dirbti? Jau šį antradienio vakarą, 20 val., laidoje „Bus visko“ per LNK.