Tarptautinėse meninės parfumerijos parodose užsimezgusi Aisčio Mickevičiaus pažintis su NEZ žurnalo bendraįkūrėju ir vienu iš vadovų Dominique Brunel šiais metais realizavosi galimybe atstovauti NEZ žurnalą ir jo leidinius Lietuvoje.
Prisimindamas, kaip buvo derinamas susitarimas, Aistis pripažino, kad jis, vis dėlto, užtruko. “Nors buvome ne kartą susitikę tarptautinėse parodose pristatant FUMparFUM kvepalus, teko parašyti ne vieną laišką ir padaryti ne vieną skambutį, kad būtų susitarta dėl NEZ ir jų knygų platinimo Lietuvoje,” – dalijosi Aistis Mickevičius. Iš tiesų, didelis žurnalo leidėjų užimtumas suprantamas – žurnalas skaitytojus pasiekia anglų, prancūzų, italų kalbomis ne tik Europoje, bet ir JAV, Kanadoje, Meksikoje.
NEZ žurnalui ir specializuotoms parfumerijos knygoms atkeliavus į Lietuvą, Dominique Brunel savo laiške išreiškė dėkingumą ir įvertino domėjimąsi parfumerija mūsų šalyje. “Džiaugiamės, galėdami būti Lietuvoje, nes jau keletą metų žinau, kad Lietuva yra parfumerijos šalis,” – laiške rašė Dominique Brunel. – “Visada siekėme palaikyti glaudžius ryšius su savo auditorija visame pasaulyje, o buvimas atrinktose parfumerijos parduotuvėse mums yra itin svarbus.”
Du kartus per metus leidžiamas žurnalas NEZ (vert. „Uoslė“) primena knygą ir yra ypač laukiamas parfumerijos, o ir kitų sričių profesionalų bei entuziastų. Žurnalo straipsniuose, interviu, kritinėje analizėje kvepalai siejami su menu, literatūra, mokslu, istorija, maistu, suteikiant įžvalgų apie gyvybiškai svarbų vaidmenį, kurį mūsų gyvenime atlieka uoslės pojūčiai.
Džiaugdamasis, kad sumanymą pristatyti NEZ leidinius Lietuvoje įgyvendinti pavyko, Aistis Mickevičius pabrėžė: “Svajonės pildosi, tik svarbu labai norėti ir nepaliaujamai dirbti. Lietuvos parfumerijos istoriją kuriame mes visi, čia ir dabar.“
Apie naujus savo sumanymus Aistis nelinkęs daug atvirauti, tačiau pamini, kad ką tik išleistas kartu su drabužių prekės ženklu Egyboy sukurtas konceptualus, grafito nata žaidžiantis aromatas „Pencil“ (vert. „Pieštukas“), plečiasi FUMparFUM kvepalus atstovaujančių parduotuvių ratas kitose šalyse, vyksta kūrybinis bendradarbiavimas su lenkų ir vokiečių parfumerijos prekės ženklais, apie kuriuos galėsime sužinoti, pasitvirtinus kūrybinio proceso rezultatus.