Milijardierius „Twitter“ ir „Tesla“ vadovas sakė, kad „Apple“ spaudžia „Twitter“ dėl turinio moderavimo reikalavimų.
Šis veiksmas, kurio „Apple“ nepatvirtino, nebūtų neįprastas, nes bendrovė reguliariai taiko savo taisykles ir anksčiau pašalino tokias programėles kaip „Gab“ ir „Parler“.
2021 metais „Apple“ atkūrė „Parler“, kuri yra populiari tarp JAV konservatorių, atnaujinusi programėlės turinį ir moderavimo praktiką, tuo metu teigė bendrovės.
„Apple“ iš esmės nutraukė reklamą „Twitter“. Ar jie nekenčia žodžio laisvės Amerikoje?“, – tviteryje rašė E. Muskas, praėjusį mėnesį už 44 mlrd. dolerių nupirkęs „Twitter“.
Vėliau kitoje tviterio žinutėje jis pažymėjo „Apple“ vadovo Timo Cooko „Twitter“ paskyrą, klausdamas „Kas čia vyksta?“
Pirmąjį 2022 metų ketvirtį „Apple“ buvo didžiausia „Twitter“ reklamos užsakovė, išleidusi 48 mln. dolerių ir atnešusi daugiau nei 4 proc. visų šio laikotarpio pajamų, pranešė „Washington Post“, remdamasis „Twitter“ vidaus dokumentu.
Nei „Apple“, nei „Twitter“ iš karto neatsakė į „Reuters“ prašymą pakomentuoti pranešimą.