Kas yra šokio kūrinys, kokia jo būtis ir tapatybė? Ar šokio kūrinys egzistuoja tik kaip laikinas įvykis, ar jis – ir tam tikras tvarus darinys? Kas lemia, jog kūrinys gali išlikti, būti pakartotinai atliktas arba perduotas kitiems? Ar nevykstant šokio renginiams, šokis nustoja egzistavęs? O gal šokis taip pat egzistuoja tik dar / jau kitais, galbūt daug labiau tvaresniais pavidalais bei būdais? Kaip to suvokimas gali keisti mūsų santykį su šokio kūriniais bei tolimesnį jų likimą?
Tokias ir panašias idėjas, remdamasis ilgamete asmenine bei atlikėjų patirtimi, senokai reflektuoja idėjos autorius Vytis Jankauskas. O pastaruoju metu, susidūrus su pandeminiais apribojimais, tam tiki kertiniai klausimai, susiję su scenos meno prasmėmis ir esmėmis, dar labiau išryškėjo, išsikristalizavo. Kaip teigia Vytis Jankauskas, „turime didžiulį scenos meno produkcijos pasirinkimą. Esame įtraukti į jos vartojimą. Judame nuo vieno šokio įvykio prie kito, tačiau kartais per šią įvykių gausą kūriniai praranda savo jėgą bei poveikį. Jie niveliuojasi. Galiausiai visas šis kultūrinių įvykių sūkurys sukuria tam tikrą beprasmybės pojūtį. Galbūt dėmesys tam, kas lieka po spektaklio atlikimo, gali padėti atsispirti amžinojo įvykio kaip amžinos dabarties ir nuolat naujo kūrimo kultūrai, kuri reikalauja žvelgti tik pirmyn ir neatsigręžti atgal?“
Į šį performatyvaus šokio vyksmą įsitraukė ir visa kūrybinė grupė – puikiai Lietuvoje žinomi šiuolaikinio šokio atstovai: Giedrė Kirkilytė, Lina Puodžiukaitė, Andrius Katinas, kurie kvies žiūrovus taip pat atrasti, pajusti, persvarstyti skirtingus šokio kūrinio būvius, pavidalus ir patirtis.
Vyčio Jankausko šokio teatras įkurtas 1997 m. Tai viena pirmųjų šiuolaikinio šokio trupių, įkurtų Lietuvai atgavus nepriklausomybę. Per 20 metų teatras įsitvirtino kaip savitas Lietuvos šiuolaikinio šokio fenomenas, nuosekliai einantis savo keliu. Ne kartą savo kūrybą pristatė Lietuvos ir užsienio šokio ir teatro festivaliuose. Pelnė du „Auksinius scenos kryžius“: 2003–2004 m. šokio spektaklis „Nuskendęs slėnis“ apdovanotas už geriausią choreografiją ir muziką, o 2008–2009 m. Vytis Jankauskas apdovanotas kaip geriausias choreografas už spektaklį „Budėjimai“. Šiuo metu teatras išgyveną naują kūrybinį virsmą, kurio vaisius pamatysime netolimoje ateityje.