2017-ųjų gruodį mirusiai mylimai žvaigždei vienoje didžiausių miesto arenų taip pat bus surengtas koncertas ir atidarytas jo paties sukurtas „Johnny's Bar“ .
Tačiau pagerbimą, kaip ir didžiąją dalį J. Hallyday gyvenimo, lydi prieštaravimai. Vietos Žaliųjų partijos merė iš pradžių prieštaravo skulptūrai, vaizduojančiai dainininko numylėtą „Harley Davidson“, įtaisytą ant gitaros galo, jos manymu, tai neatitinka miesto žaliojo kurso. O dėl vaidų šeimoje, kilusių dėl didžiulio turto dalybų, du iš keturių jo vaikų – aktorė Laura Smet ir dainininkas Davidas Hallyday – nedalyvaus.
J. Hallyday gališkos tokių JAV rokenrodo kūrinių kaip „Blue Suede Shoes“ ir „C'est Le Mash Potatoes“ versijos buvo labai populiarios per visą ilgą jo muzikinę ir kino karjerą iki pat mirties 74 metų amžiaus, apie jį nuolat buvo rašoma ir bulvarinės spaudos paskalų skiltyse.
Jo ketvirtoji ir paskutinė žmona Laeticia Hallyday buvo šalia, kai teritorija priešais Paryžiaus „Accor“ areną – joje rokeris surengė 101 pasirodymą – buvo pervadinta į Hallyday esplanadą. „Johhny būtų didžiavęsis matydamas, kad jo vardas amžiams susietas su Paryžiaus žeme“, – sakė ji.
Laeticia atmetė idėją dėl Johnny hologramos koncerto metu, „Le Parisien“ ji sakė: „Nesu tam pasirengusi“.
Ji taip pat pripažino, kad šeimoje tebetvyro įtampa.
L. Smet ir Davidas Hallyday ėmėsi teisinių veiksmų, kai paaiškėjo, jog tėvas juos išbraukė iš savo testamento ir viską paliko Laeticiai ir dviem jų įsivaikintiems vaikams iš Vietnamo. Pernai susitarta dėl taikos, tačiau jokios detalės nepaskelbtos. „Mūsų santykiai išlieka sudėtingi, – sakė Laeticia „Le Parisien“. – Tikiuosi, vieną dieną galėsime kalbėtis be advokato.
Nepaisant to, kad J. Hallyday išvyko iš Prancūzijos nugyventi savo dienų Jungtinėse Valstijose, savo gimtojoje šalyje jis tebėra reiškinys – srautinio perdavimo platformos suteikia jam sėkmingą gyvenimą ir po mirties. Pomirtinės didžiausių hitų kolekcijos parduota daugiau nei 500 tūkst. egzempliorių. Jo „Spotify“ sekėjų skaičius išaugo nuo 70 tūkst. 2018 m. iki 800 tūkst., beveik pusė jų – jaunesni nei 35 metų, rodo srautinio perdavimo platforma.
„Kolektyvinėje pasąmonėje jis yra didžiausias prancūzų dainininkas, – sakė „Spotify France“ direktorius Nicolas du Roy. – Jauni žmonės jį atranda, jų tėvai taip pat jungiasi prie šių platformų.“