Ne viena TV, kino ar muzikos pasaulio žvaigždė susigundo galimybe papildomai pasipelnyti iš savo vardo. Taip pasaulyje kasmet atsiranda aibės prekių ženklų, pažymėtų garsenybių vardais. Įžymybės kuria drabužius, aksesuarus, kosmetikos linijas, o ištikimi gerbėjai ne tik uoliai seka jų kūrybą, bet ir noriai perka dievaičio vardu pažymėtas prekes. Tačiau ką daryti, kai dvi žvaigždės nusitaiko į tą patį vardą? Tokį interesų konfliktą padeda išspręsti teismas ir brangiai apmokami advokatai.
Ginčas dėl „Kylie“ vardo prasidėjo dar 2014 metais, kai Kylie Jenner pateikė JAV patentų biurui prašymą registruoti savo prekės ženklą. Mergina kuria sparčiai populiarėjančią mados ir grožio priemonių liniją. Tuo tarpu žymi australų kilmės pop muzikos dainininkė Kylie Minogue taip pat turi savo vardu pažymėtą prekės ženklą. Todėl jos atstovai užprotestavo Jenner paraišką. Neva dar vienas „Kylie“ ženklas klaidins vartotojus.
Iš tiesų, sritys kuriose dirba abi žvaigždės yra gana skirtingos. Kylie Minogue turi muzikos pramogų ir įrašų įmonę bei tinklalapį kylie.com. Tai paskatino mados ir kosmetikos srityje kuriančią Kardashian klano atstovę pateikti apeliaciją. Vis dėlto ir ši buvo atmesta. Dainininkės advokatai įtikino teismą, kad jų klientė yra gerokai įžymesnė ir jos vardas pramogų pasaulyje yra svarus ilgametės karjeros rezultatas. Negana to Kylie Minogue yra humanitarinių organizacijų bei kovos su krūties vėžiu aktyvistė. Ji pati prieš dvylika metų įveikė šią klastingą ligą.
Tuo tarpu devyniolikmetė Kylie Jenner turi prieštaringą reputaciją. Mergina sulaukė neigiamo dėmesio dėl savo atvirų provokuojančių asmenukių, galimų plastinių operacijų bei kontraversiškų pareiškimų socialiniuose tinkluose. Teismo sprendimu visos teisės į „Kylie“ prekės vardą priskirtos 48-erių metų pop muzikos žvaigždei.