Vis tik tenka pripažinti, kad Sarah Jane Adams iš Sidnėjaus nėra įžymybė ar tinklaraštininkė. Ši 62 m. moteris – juvelyrinių dirbinių dizainerė, atsitiktinai tapusi mados ikona.
S. J. Adams tapo žinoma į socialinį tinką įkėlusi nuotrauką, kurioje ji užfiksuota 2014 m. demonstruojanti raudoną vintažinį „Adidas“ švarkelį. Moteris nė nenutuokė, kad ją užplūs šešiaženklė sekėjų minia ir modelio karjera. „Vis dar esu nustebusi, visiškai apstulbusi“, - apie savo sėkmę internete kalba ji. Nors iš pradžių S. J. Adams ketino socialinius tinklus panaudoti siekdama reklamos savo kurtiems juvelyriniams dirbiniams, neilgai trukus ji pasirašė kontraktą su garsiuoju sportinių prekių ženklu „Adidas“ ir sulaukė pasiūlymo bendradarbiauti iš mados tinklaraščio „Advanced Style“. Šiuo metu ji atstovauja didžiausiai pasaulio modelių agentūrai IMG ir plėtoja savo kurtų papuošalų verslą.
„Manau, tai turbūt susiję su priežastimi, kodėl vis dar augu, - nes nevertinu visko rimtai, - taip ji atsakė į klausimą, kaip, jos pačios manymu, jai pavyksta išsilaikyti itin nepastovioje mados pramonėje. – Nemanau, kad žmonės mane seka dėl mano drabužių ar papuošalų, manau, jie tai daro dėl mano požiūrio. Manęs nedomina galimybė patikti visiems.”
Moteris prisipažino niekada iki 2014 m. neturėjusi nė vienos tinkamai padarytos nuotraukos, o dabar jos įgūdžiai ir žavesys, demonstruojamas prieš fotoobjektyvus, neturi analogų. 62 m. S. J. Adams žinomumą pelnė be didesnių pastangų kombinuodama neįprastus, keistokus ir nepakartojamai žavingai atrodančius drabužių derinius. „Mane įkvepia žmonės, kuriuos sutinku“, - patikino ji.
Anksčiau ji yra teigusi, kad vis dar dėvi drabužius, kuriuos turėjo, kai jai buvo 18 ar 19 metų. „Mano galvoje vis tas pats turinys. Vis dar esu tas pats asmuo viduje. – patikino ji. – Man senėjimas nekelia sunkumų. Aš jį apkabinu. Mano raukšlės yra mano veidas, mano praeitis, mano istorija, tai esu aš.“