Grupė „Coldplay“ ėmėsi išmanių sprendimų siekdama sumažinti savo pasaulinio turo poveikį aplinkai

Britų grupė „Coldplay“, pernai pradėjusi pasaulinį turą „Music of the Spheres“, ėmėsi netradicinių sprendimų siekdama sumažinti neigiamą poveikį aplinkai. Prie šio tikslo skatinami prisidėti ir žiūrovai ne tik šokant ant „kinetinių grindų“ ar minant dviračius ir taip gaminant elektros energiją koncertuose, bet ir naudojantis specialiai šiam turui sukurta išmaniąja programėle „Coldplay #MusicOfTheSpheresWorldTour“.

Ruošdamasi pasauliniam turui grupė dar 2022 metais išsikėlė tikslą dvigubai sumažinti CO2 emisijų pėdsaką, palyginus su 2016–2017 m. pasauliniu turu. Grupė ėmėsi daugybės priemonių, kurios leistų sumažinti poveikį aplinkai. Koncertuose naudojama elektra iš atsinaujinančių šaltinių įrengiant saulės baterijas už scenos, už kiekvieną parduotą bilietą grupė įsipareigojo pasodinti po medį, o 10 proc. pajamų – skirti aplinkosaugai.


Vertindama savo ankstesnių turų neigiamą pėdsaką aplinkai, grupė išsiaiškino, jog žiūrovų kelionės generuoja didžiausią CO2 emisijų dalį. Pastarojo „Coldplay“ turo koncertuose jau apsilankė daugiau kaip 5 mln. žiūrovų.


Bendradarbiaujant su programinės įrangos gamintoja SAP buvo sukurta „Coldplay #MusicOfTheSpheresWorldTour“ programėlė, kuri gerbėjams suteikia galimybę ne tik mėgautis išskirtiniu grupės šou turiniu, bet ir padeda įvertinti savo CO2 pėdsaką, paliekamą keliaujant į koncertus, ir pasirinkti tvaresnius kelionės sprendimus. Šia programėle galima sekti, kur vyks artimiausi grupės koncertai, ar į juos dar yra bilietų, sužinoti, kiek kilometrų tektų nukeliauti iki renginio vietos, koks būtų šios kelionės CO2 pėdsakas ir kiek medžių reikėtų pasodinti poveikiui neutralizuoti.


Pavyzdžiui, jei iš Vilniaus keliautumėte į „Coldplay“ koncertą Rio De Žaneire, tektų įveikti per 21 tūkst. kilometrų, CO2 emisija – siektų per 2200 kg, o poveikį aplinkai sumažinti būtų galima pasodinus 9 medžius.


„Pastaruosius kelerius metus galvojome, kaip koncertinius turus galėtume padaryti tvaresniais. Sukurta išmanioji programėlė padeda mums įgyvendinti savo viziją ir įsipareigojimus, o mūsų gerbėjams – pasirinkti tvaresnius keliavimo į mūsų pasirodymus būdus“, – pažymi „Coldplay“ grupės komunikacijos vadovas Chris Salmon.


Programėle jau naudojasi per 350 tūkst. žmonių iš 150 šalių. Neseniai į programėlės kūrėjus kreipėsi viena grupės gerbėja iš Meksikos, turinti regos negalią. Atsižvelgiant į jos pastabas SAP komanda, kurioje taip pat dirbo 3 regos negalią turintys specialistai, programėlės funkcijas pritaikytė silpnaregiams ir akliesiems. Nuo šiol negalią turintys „Coldplay“ gerbėjai taip pat gali naudotis programėlės teikiamais privalumais ieškant tvaresnių kelionių į grupės turo koncertus Pietų Amerikoje, Europoje ir Šiaurės Amerikoje būdų.


„Coldplay“ vokalisto Chris Martino pasakojimą apie grupės tvarumo įsipareigojimus galima rasti čia: https://www.youtube.com/watch?v=1SDR4jOSB5I

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis