R.Rimgailaitės prekės ženklo „Rimgailaite Costume“ identiteto šaltinis – istorija apie graikų medžiotoją Narcizą, kuris dizainerei primena šių dienų internetinį savimylą. Kiekvienoje kolekcijoje kūrėja rutulioja šią temą ir ją pateikia kitaip, įtraukdama vis daugiau detalių ir pasukdama nauju kampu. „Šį kartą mano Narcizas kaip gėlė – balta, tyra, nostalgiška. Nostalgiška praeičiai, mūsų lietuvybės tradicijoms, pamatinėms vertybėms. Visa tai susipina mano naujausioje kolekcijoje ir yra pateikiama proginių, vestuvinių drabužių pavidalu“, – pasakoja dizainerė.
Kolekcija „White Narcissus“ alsuoja moteriškumu, elegancija, rafinuotumu ir subtiliu seksualumu, joje dominuoja hiperbolizuotos formos, o didelė dalis drabužių transformuojasi. Kokybiškais audiniais ir aukšto lygio meistrų rankų darbu pasižyminčioje kolekcijoje gausu perdirbtos tekstilės – tai vintažinės nertos servetėlės, kurios atgimė kaip dekoratyviniai ir konstrukciniai suknelių elementai. Beje, antram gyvenimui prikelta tekstilė nėra vienintelės tvarios mados apraiškos šioje kolekcijoje – kaip finalinis pristatymo modelis Rygos mados savaitės podiumu žengė iš panaudotų „Ellips“ tepamų vitaminų plaukams plokštelių sukurta avangardiška suknelė. Šis modelis sulaukė itin daug publikos simpatijų ir susižavėjimo šūksnių.
„Labiausiai pristatymas Rygoje nuo jau buvusio Lietuvoje skyrėsi tuo, kad šou metu greta, pavadinkim, įprastų vestuvinių drabužių buvo pristatyta ir tvarios mados vestuvinė suknelė. Šis meno objektas yra pagamintas iš „Ellips“ tepamų vitaminų plaukams plokštelių, kurias produkto vartotojai atnešė į „Drogas“ parduotuves. Beje, plokštelės vis dar renkamos – vasarą planuojamos tvarios vestuvės su šia vestuvine suknele, bet jaunikio kostiumas dar tik bus gaminamas, tad panaudotų pakuočių vis dar labai laukiame.
Na, o mintis sukurti šią avangardišką suknelę kilo pernai dalyvaujant Rygos mados savaitėje – tuomet buvo pristatytas pirmasis tokio pobūdžio kostiumas, kuris sulaukė daug žmonių reakcijų ir susidomėjimo, todėl šiemet atgimė vestuvinės suknelės pavidalu“, – atvirauja R.Rimgailaitė.
Kolaboracijos bendraautoriai antrina, kad projektui suvienijo tos pačios vertybės. „Su Rimante susidraugavome dar prieš pora metų, kai dizainerė ruošėsi savo pirmajam drabužių kolekcijos pristatymui. Jau tada kolekcijoje ji ypatingą dėmesį skyrė tvarumo bei perdirbimo temai, o mums vertybiškai tai yra labai svarbus aspektas – pavyzdžiui, „Ellips“ produkcija neturi antrinių pakuočių, kurios vos gavus produktą yra išmetamos, na, o siuntoms pakuoti yra naudojamas tik perdirbamas popierius. Kalbant apie pačius produktus, tai tepamų vitaminų plaukams kapsulės savo sudėtimi yra draugiškos aplinkai – jos yra biologiškai suyrančios. Bendros vertybės ir sutampantys estetiniai aspektai leido pasiekti matomų kolaboracijos rezultatų, todėl dalyvavimas šioje Rygos mados savaitėje nei pirmas, nei paskutinis mūsų bendras projektas. Eksperimentai su perdirbtomis ar netradicinėmis medžiagomis vestuvių aprangoje dar tik žengia pirmuosius žingsnius, tačiau ateityje jų neabejotinai daugės, mat jau dabar tradicija dėvėti vestuvinę suknelę tik vieną kartą keičiasi. Vis daugiau nuotakų siekia, kad jų suknelės būtų pritaikytos pakartotiniam dėvėjimui – kai kurios dažo savo vestuvines sukneles, kad galėtų jas dėvėti ir kitomis progomis, sukneles įsigyja iš kitų nuotakų, renkasi pagamintas iš daliniai perdirbtų medžiagų arba dėvi vintage stiliaus drabužius.
Štai todėl kartu su Rimante kviečiame tvarumui neabejingus žmones dalyvauti projekte, kurio metu renkame panaudotas tepamų vitaminų plaukams plokšteles, iš kurių vėliau dizainerė sukurs vestuvių aprangą vienai drąsiai jaunavedžių porai. Tvarumas nereiškia kompromiso – priešingai, jis gali suteikti vestuvių aprangai dar daugiau autentiškumo ir išskirtinumo, tad neabejoju, kad yra apie tokį įvaizdį svajojanti pora, kuri, beje, iki gegužės 31 d. vis dar yra ieškoma. Tiesa, susidomėjimas išties didelis – net penkiolika porų jau dabar užsiregistravo šiai vestuvinei avantiūrai“, – pasakoja „Ellips“ prekės ženklo rinkodaros vadovė Agnė Verbickienė.
Apskritai, paklausta, kokios gi emocijos po kolekcijos pristatymo, dizainerė Rimantė Rimgailaitė atvirauja, kad nepaisant smulkmenų, tik pačios geriausios: „Tai jau antrasis mano kartas Rygos mados savaitėje, tad maniau, kad jau viską žinau, tačiau kolekciją pristačiau naujoje lokacijoje – „Zunda Towers“. Ši erdvė mane labai maloniai nustebino, atrodė labai profesionaliai, tarsi būtų sukurta pristatinėti mados kolekcijas. Na, o Rygos mados savaitės organizatoriams tikrai daugiau aplodismentų, nei kritikos, gal tik kiek nuvylė makiažo ir šukuosenų meistrų darbas – šukuosenos neatitiko mano ir komandos lūkesčių, tad prieš pat pristatymą šukuosenas perdarinėjome pačios. Visgi, aš tai vertinu kaip nuotykį, kurį bus galima papasakoti draugams ir kolegoms“, – juokiasi R.Rimgailaitė ir priduria: „Lyginant su pernai, labai jaučiasi mano, kaip kūrėjos darbo tęstinumas – jei praėjusį sezoną sulaukiau tikrai daug žiūrovų ir žiniasklaidos dėmesio bei ovacijų, tai šiemet viso to buvo dar daugiau – žmonės atsimena, sveikina vėl dalyvaujant ir džiaugiasi nauja kolekcija. Tad ir man labai smagu – vienok, savo kūryba pavyko sužavėti tarptautinę mados bendruomenę. Beje, pirmąją Rygos mados savaitės dieną, buvo pristatytos trys kolekcijos ir po pristatymų ore sklandė kalbos, kad labiausiai žmonėms patiko mano kolekcija. Tikrai daug teigiamų emocijų sukelia to žinojimas“, – atvirauja drabužių dizainerė Rimantė Rimgailaitė.