POLICE: ikoniškasis prekių ženklas, įkūnijantis laisvę ir drąsą

1983 metais Italijoje gimęs prekių ženklas padiktavo naują požiūrį į akinius. „De Rigo Vision SpA“, vienos iš pasaulinių lyderių aukštos kokybės akinių gamyboje, sukurta vizija atspindėjo devintojo dešimtmečio dvasią. Tai buvo laikas, kai muzika, stilius ir požiūris tapo asmenybės išraiška, o akiniai – ne tik praktiška, padedanti geriau matyti priemonė, bet ir saviraiškos dalis.

Naujokas rinkoje greitai išsiskyrė unikaliu požiūriu. POLICE dizainas ir stilius puikiai atitiko to meto žmonių troškimą išsiskirti. Šis požiūris padėjo sukurti drąsų, be etikečių ar taisyklių gyvenimo būdą, skirtą tikriems individualistams.

Persmelktas itališkosios dolce vita, pasižymintis atvirumu pasauliui, įkvėptas autentiškų ir drąsių asmenybių, POLICE savo natūralumu žavi visus, net ir jaunąją kartą: laisvą, nesuvaidintą, iniciatyvią, maištingą ir kartu emocingą. Prekių ženklo logotipas su ereliu ne tik tapo laisvės simboliu, bet visuomet – net ir iš naujo interpretuotas – atskleisdavo unikalią POLICE dvasią.



Police akinių kolekcija
Police akinių kolekcija
Organizatorių archyvas



Naujausios technologijos ir pasaulinis pripažinimas


1990-aisiais POLICE pristatyta technologinė inovacija – mėlyni veidrodiniai lęšiai – tapo pasauliniu hitu ir iškart įtvirtino prekių ženklo ikoniškumą. Erelio logotipas, simbolizuojantis laisvę, per dešimtmečius buvo subtiliai modernizuotas, tačiau išlaikė savo esminę žinią.


Siekiant dar labiau įsitvirtinti mados pasaulyje, POLICE ambicijos neapsiribojo vien akinių kolekcijomis. 1997 metais pristatyti kvepalai tapo virsmu – iš prabangą transliuojančio prekių ženklo į life style kategoriją, prieinamą plačiajai visuomenės daliai. Šis žingsnis atvėrė duris į naujus segmentus, tokius kaip laikrodžiai, papuošalai, odos gaminiai ir drabužiai. Bendradarbiavimas su pasaulinio garso kino ir sporto įžymybėmis, tokiomis kaip Bruce’as Willis’as, George’as Clooney, Davidas Beckhamas, Antonio Banderas’as, Neymaras Jr’as bei Lewis’as Hamiltonas, leido perteikti pamatines prekių ženklo vertybes, kuriamą stilistiką ir ateities vizijas.



Police akinių kolekcija
Police akinių kolekcija
Organizatorių archyvas



Ikoninis stilius ir ribų nebuvimas


POLICE nuolat plėtė savo veiklą visame pasaulyje, kalbėdamas universalia laisvės ir nepriklausomybės kalba. Jo kolekcijos pristatomos daugiau nei 100 šalių – nuo Azijos iki Europos ir nuo Centrinės Amerikos iki Afrikos.


Prekių ženklo ryšys su pramogų pasaulio industrija paliko gilų pėdsaką. Riboto leidimo akinių kolekcijos, įkvėptos filmų, tokių kaip „Betmenas prieš Supermeną: teisingumo aušra“, „Vyrai juodais drabužiais“ ar „Kulkų traukinys“ su žymiuoju Bradu Pittu, demonstravo gebėjimą prisitaikyti prie populiariosios kultūros, išlaikant unikalų identitetą.



Police moteriški rėmeliai
Police moteriški rėmeliai
Organizatorių archyvas



Šiuolaikinė evoliucija


Per dešimtmečius POLICE transformavo savo išskirtinį 1990-ųjų stilių, prisitaikydamas prie šiuolaikinių estetinių poreikių. Šiandieniniai dizainai puikiai dera su modernaus vyriškumo ir moteriškumo paieškomis, kviečia tyrinėti ir apibrėžti savo asmenybę be jokių ribų. Dabartiniai POLICE modeliai kuriami laisvoms ir drąsioms asmenybėms, nenorinčioms prisirišti prie visuomenės normų ar apsiriboti savęs paieškomis.


Mėlyna spalva išlieka pagrindiniu POLICE akcentu – nuo ikoninių veidrodinių lęšių iki aksesuarų ir drabužių. Tai elementas, jungiantis praeitį su dabartimi ir išlaikantis stiprų ryšį su prekių ženklo istorija.



Police akinių kolekcija
Police akinių kolekcija
Organizatorių archyvas



Laisvė, drąsa ir nepriklausomybė


Kaip teigia Barbara De Rigo, POLICE prekių ženklo kūrėjo ir gamintojo „De Rigo Vision SpA“ rinkodaros vadovė, „ši istorija yra neįtikėtinas pasakojimas, kupinas netikėtumų. Tvirtas identitetas ir gebėjimas nuolat atsinaujinti pavertė šį prekių ženklą šiuolaikinės visuomenės simboliu, įkūnijančiu laisvę, drąsą ir nepriklausomybę.“ Jo išskirtinis gatvės stiliaus požiūris, paremtas itališkomis šaknimis, nepriekaištinga meistryste ir pasaulinėmis ambicijomis, įtvirtino POLICE kaip nesenstantį simbolį tiems, kurie drįsta išsiskirti ir kuriems nereikia aplinkos patvirtinimo.








Užsukite į „Fielmann“ optikas ir išlaisvinkite savąjį AŠ kartu su POLICE akiniais.

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis