„Nematoma prabanga: naujoji „Aruelle“ apatinių kolekcija“ išvydo dienos šviesą

Pasaulyje, kuriame mada ir funkcionalumas žengia koja kojon, lietuviškas miego ir laisvalaikio drabužių prekės ženklas „Aruelle“ pristato savo naujausią besiūlių apatinių drabužių kolekciją.

Ši linija skirta išrankiai moteriai, vertinančiai komfortą ir eleganciją, sujungiant laikui nepavaldų stilių su šiuolaikiniu patogumu. „Aruelle“ apatiniai – tai naujas prabangos standartas kiekvienos moters garderobe.


„Seamless" kolekcija buvo sukurta fokusuojantis į kelnaites, tačiau jau dabar komanda ruošia linijos papildymą liemenėlėmis, kurios bus pristatytos jau visai netrukus. Kiekvienas gaminys nepriekaištingai priglunda prie kūno, leidžiantis moteriai jaustis puikiai tiek namuose, tiek viešumoje. „Mūsų besiūlių apatinių drabužių kolekcijos įkvėpimo šaltinis yra šiuolaikinė moteris, kuri žengia per gyvenimą grakščiai ir valingai“, – sako „Aruelle“ įkūrėja. „Norėjome sukurti apatinius, kurie ne tik atrodytų gražiai, bet ir itin maloniai priglustų, sukuriant „antros odos“ pojūtį. Apskritai kuriant bet kokius gaminius, vadovaujamės idealiu dizaino, kokybės ir komforto deriniu, niekada nenusileidžiant patogumui dėl grožio, kadangi mūsų kūrinys dažniausiai yra „pirmojo sluoksnio“ produktas. Kai kuriamas drabužis liečia moters odą, jaučiame didelę atsakomybę dėl jos savijautos – juk tai yra taip intymu ir gražu“, – sakė „Aruelle“ įkūrėja Monika Jankovska.


Kolekcijoje galima rasti įvairių modelių – nuo klasikinių neutralių atspalvių iki paaukštinto liemens siluetų, visi jie pasiūti iš aukštos kokybės audinių. Šios medžiagos pasirinktos dėl savo prabangaus pojūčio ir ilgaamžiškumo, kad kiekvienas drabužis išlaikytų formą ir jaukumą net po daugelio skalbimų. „Seamless“ kolekcija buvo sukurta fokusuojantis į apatinius, tačiau jau dabar komanda ruošia linijos papildymą liemenėlėmis, kurios išvys dienos šviesą visai netrukus.


Kolekcijos pristatymą įprasmino „Get Undressed“ kampanija, kurios metu prekės ženklo ambasadorėms buvo įteiktos asmeniškai parengtos dovanos su individualiai pasirinktais apatiniais. Tokiu būdu „Aruelle“ ne tik supažindino ambasadores ir klientes su naujausiais produktais, bet ir pabrėžė, kad ši kolekcija buvo kuriama galvojant apie kiekvieną moterį, ypatingą dėmesį skiriant toms, kurios pasirenka „Aruelle“.


Besiūlių apatinių drabužių kolekcijos pristatymas žymi naują „Aruelle“ veiklos etapą. Prekės ženklas siekia ir toliau lydėti moterį jos kasdienių akimirkų namuose metu, suteikdamas ne tik komfortą, bet ir pasitikėjimą savimi. Nuo šiol „Aruelle“ yra ne tik drabužiai – tai istorijos, kurios gyvena kartu su moterimis, palaikydamos jų siekius ir skatindamos tikėti savimi kiekvienoje akimirkoje.


Be to, „Aruelle“ rudenį pasitinka su nauja AW24/25 pižamų ir laisvalaikio drabužių kolekcija. Ši kolekcija išsiskiria gausybe raštų ir madingų spalvų, ypatingą dėmesį skiriant įvairovei bei drąsesniems stiliaus pasirinkimams.


Prekės ženklas kviečia švęsti dar daugiau istorijų, kartu su nauju šūkiu, įprasminančiu laisvę ir individualumą:


„Aruelle – Embrace the Beauty of Being You.“ (liet. „Aruelle – Mėgaukis savo tikrojo grožio žavesiu.“)




Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis