Ikoniškasis klasikinis stilius kaskart papildomas moderniais akcentais, tačiau visuomet lydimas prekių ženklo DNR – raudonos, baltos ir mėlynos spalvų logotipu, atiduodančiu duoklę amerikietiškoms mados namų įkūrėjo šaknims.
Americana popkultūros dvasia juntama visose „Tommy Hilfiger“ kuriamose drabužių, avalynės ir aksesuarų linijose, skirtose tiek patiems mažiausiems stileivoms, tiek brandžioms jaunatviškos sielos asmenybėms.
Jaunystė ir ankstyvieji įkvėpimai
Klasikinio amerikietiškojo stiliaus pradininku laikomas Tommy Hilfigeris gimė mažame Elmairo (Elmira) miestelyje Niujorko valstijos šiaurinėje dalyje, gausioje devynių vaikų šeimoje, auklėjamoje septintajam dešimtmečiui būdingu griežtuoju amerikietišku stiliumi. 1969-aisiais, dar būdamas vidurinės mokyklos moksleivis, Tommy įsimylėjo to laikmečio roko žvaigždes ir jų kuriamus įvaizdžius, tačiau rengtis taip, kaip jie, neturėjo galimybių, nes jo gimtajame miestelyje nė viena drabužių parduotuvė negalėjo nieko panašaus pasiūlyti. Todėl susitaupęs 150 USD dolerių išvyko į Niujorką, kad nusipirktų 20 porų į apačią platėjančių džinsų, kuriuos savo miestelyje pardavinėjo iš savo „Volkswagen Beetle“ bagažinės. Šis pirmasis prekybinis bandymas sulaukė itin didelės sėkmės ir buvo didžiulis postūmis Tommy atidaryti savo pirmąją parduotuvę „People’s Place“ („Žmonių vieta“), kurioje, anot jo, buvo parduodami „cool stiliaus daiktai, kurių neįmanoma gauti mažuose miesteliuose.“
Prekių ženklo sukūrimas ir dizainerio karjera
Parduotuvės „People’s Place“ atidarymas buvo patvirtinimas sau, kad dizainas – tikroji T. Hilfigerio aistra, todėl 1979 m. jis persikėlė į Niujorką siekti mados dizainerio karjeros. Pažintis su verslininku Mohanu Murjani, kuris norėjo sukurti vyriškų drabužių liniją, leido patikėti Tommy aistra madai ir suteikė jam galimybę naujai pažvelgti į vyriškąją madą. Padedamas Murjani, 1985 m. Hilfigeris pristatė savo pirmąją kolekciją, modernizuodamas užsegamus marškinius, chinos tipo kelnes ir kitus senus klasikinius dizainus, suteikdamas jiems naujas formas ir papildydamas subtiliomis detalėmis. Neįrėminantys, laisvo silueto jaunatviški drabužių modeliai tapo jo vizitine kortele ir iki šiol išliko išskirtiniu visų Tommy Hilfigerio kuriamų kolekcijų bruožu.
Skandalingoji reklama „New York Times“ aikštėje
Pirmoji Tommy Hilfigerio reklaminė kampanija per vieną naktį uždegė žalią šviesą jo, kaip mados dizainerio, karjeroje: bendradarbiaudamas su to meto reklamos guru George’u Lois‘u, Tommy ant Niujorko „Times“ aikštės pagrindinio namo fasado pristatė save, kaip kūrėją, greta kitų žymiausių mados industrijos dizainerių ir paskelbė pasauliui, kad „mieste atsirado naujas vaikis“. „Reklamoje buvo labai drąsus pareiškimas, kurio negalėjau neįgyvendinti – tai buvo rizikinga, bet verslui reikia rizikuoti“, – savo memuaruose prisimena Tommy Hilfigeris.
F.A.M.E. akronimo reikšmė
Pamatine kolona ir įkvėpimo šaltiniu Tommy Hilfigerio karjeroje tapo akronimas F.A.M.E – „Fashion“ (Mada), „Art“ (Menas), „Music“ (Muzika), „Entertainment“ (Pramoga). Dešimtajame dešimtmetyje Hilfigeris buvo vienas iš pirmųjų dizainerių, suplakusių madą ir įžymybes, jis inicijavo keletą garsių popkultūros kampanijų su tuo metu įtakingiausiais nuomonių formuotojais ir kūrėjais. Tommy tapo pramogų pramonės pionieriumi remdamas Britney Spears, „The Rolling Stones“, Sheryl Crowe, Jewel ir Lenny Kravitzo koncertinius turus. O bendradarbiavimas pakviečiant tapti kvepalų linijos ambasadoriais tokias asmenybes, kaip Beyoncé ir Enrique Iglesias, pakylėjo prekių ženklą į dar aukštesnį lygį.
Mentorystė ir filantropija
Tapęs pasaulinio garso mados prekių ženklu, Tommy Hilfigeris davė sau ilgalaikį pažadą – dalintis sukaupta patirtimi ir remti jaunųjų dizaino kūrėjų bendruomenę. Nuolatinė parama įvairiems mados paramos fondams, paskaitų skaitymas ne tik vietinėse dizaino mokyklose, bet garsiuosiuose Oksfordo, Harvardo universitetuose ar Delio mados technologijų institute išaugo į 1995 m. įkurto „The Tommy Hilfiger Corporate Foundation“ aktyvią fondo veiklą. Fondo misija – suteikti galių Amerikos jaunimui, daug dėmesio skiriant švietimo ir kultūros programoms. Pasaulinė kampanija „TommyCares“ susieja prekių ženklo filantropinius įsipareigojimus, ne pelno siekiančią partnerystę ir tokioje veikloje dalyvaujančių žmonių įsitraukimą. 2012 m. įteiktas Geoffrey Beene apdovanojimas už viso gyvenimo nuopelnus įprasmina Tommy Hilfigerio – ne tik kaip mados kūrėjo, bet ir kaip žmogaus, kuris rūpinasi žmonių gerove nesiekdamas materialinės naudos – pasiekimus.
Nesenstanti klasika, jaunatviška dvasia ir tvarumas
Kaip ir drabužių bei avalynės, taip ir akinių linijoje Tommy Hilfigeris švenčia amerikietiškojo stiliaus, jungiančio Rytų pakrantės klasiką su Vakarų pakrantės laisvumu, dermę su jaunatviškais akcentais. Todėl 2024 m. pavasario / vasaros akinių kolekcijoje dominuoja „preppy“ stilistika – amerikietiška subkultūra, būdinga mokyklos absolventų ir alumnų naujajai kartai. Tradicijų laužymas, spalvingas išsilaisvinimas ir individualumo fiesta puikiai dera su klasikinėmis formomis – taip išpildomas klasikinis amerikietiškas paveldas su jaunatviško šiuolaikiškumo poskoniu.
Tommy Hilfigeriui visuomet rūpėjo ne tik meilė žmogui, bet ir meilė gamtai, todėl tvarumas jo kuriamose kolekcijose yra ypač svarbus. Jaunajai kartai skirta TOMMY JEANS linija įkvėpimo semiasi iš 1970-ųjų Amerikoje vyravusios stilistikos ir yra aiškiai atpažįstama iš raudonos, baltos, mėlynos spalvų logotipo, dedikuoto JAV vėliavai. Dalis šios kolekcijos modelių yra pagaminti iš ECONYL medžiagos – perdirbto nailono, kurio gavybai naudojamos vandenynuose surinktos žvejybinių tinklų liekanos ir plastikas. Ši ekologiška medžiaga ne tik tvari, bet ir galima perdirbti keletą kartų, yra itin lengva ir patvari nešioti. O vaikiškų akinių linija yra gaminama iš lankstaus plastiko, kurio sudėtyje yra 40 proc. augalinio poliamido, išgaunamo iš ricinų aliejaus sėklų.
Užsuk į „Fielmann“ ir pasimatuok jaunatvišką Americana dvasią!
Užsakymo nr.: PT_86955