Pradėjęs nuo karinių uniformų ir darbo drabužių siuvimo, vėliau – kurdamas išskirtinius vyriškus kostiumus – Hugo Bosas tapo mados pasaulio pionieriumi. Nepaisant ginčų, susijusių su prekių ženklo istorija, šiandien „Hugo Boss“ – pasaulinis prabangios mados prekių ženklas, mylimas dėl savo itin aukštos kokybės elegantiškos klasikos, išskirtinių kvapų ir prabangių aksesuarų.
Gimęs moteriškų apatinių drabužių ir lininių audinių parduotuvės savininkų šeimoje, Hugo buvo jauniausias iš penkių vaikų ir jau paauglystėje suprato, kad privalės perimti tėvų verslą. Žinodamas savo ateitį, todėl neturėdamas didelių ambicijų mokslams, Hugo Bosas pradėjo dirbti tėvų krautuvėlėje ir šitaip iš arčiau susipažino su tekstilės bei siuvimo pramonės subtilybėmis. Grįžęs po Pirmojo pasaulinio karo, 1923 metais įkūrė savo kompaniją – atidarė siuvyklą, kurioje dirbo 20–30 siuvėjų, pagal užsakymus gaminančių marškinius ir odines aprangos detales. Kai vienądien sulaukė didelio užsakymo pasiūti rudus uniforminius marškinius, Hugo Bosas nenujautė, kad juos vilkės būtent Nacių partijos šturmo būrio smogikai, ir pradėjo savo kompanijos, kaip marškinių tiekėjos partijai, reklamą. Dėl tokio poelgio vėlesniais metais kilo daug ginčų ir kritikos. 1929 metų Vokietijos ekonominė krizė smogė ir Hugo Boso vadovaujamai kompanijai, kuri atsidūrė prie bankroto ribos. Stengdamasis išgelbėti savo verslą, Hugo sąmoningai į stojo į NSDAP ir šitaip užsitikrino naujų užsakymų gavimą.
Viso gyvenimo pasiekimu Hugo Bosas laikė suteiktą galimybę siūti lauko uniformas Vokietijos armijai ir kariniam oro laivynui, kas užtikrino ne tik aukštos kokybės audinių tiekimą, bet ir plėtros galimybes. Iki 1942 m. „Hugo Boss“ pardavimai išaugo net dešimt kartų, tačiau džiaugimasis sėkme truko labai trumpai, nes kompanija buvo priversta parduoti uniformas su itin minimalia pelno marža, kas ir vėl ilgainiui privedė kompaniją prie bankroto ribos.
Po Antrojo pasaulinio karo Hugo Bosas sulaukė pasekmių ir dėl paramos nacių režimui. Iš pradžių Hugo buvo priskirtas prie „aktyvisto“ ir nubaustas pinigine bauda, tačiau tai leido tęsti savo įmonės veiklą. Atsitiesęs po užklupusios krizės ir kritikos, Hugo Bosas pradėjo siūti ne vien uniformas, kurias, beje, Karlas Lagerfeldas vadino „seksualiausiu vyro drabužiu per visą žmonijos istoriją“, bet ir civilių drabužių modelius, kurie jau anuomet buvo pristatomi tarptautinėse mugėse. Dėl to, kad priklausė nacių partijai ir bendradarbiavimo su ja siūdamas jai uniformas, Hugo Bosas bylinėjosi teismuose, buvo nubaustas antra pagal griežtumą didele pinigine bausme ir iš jo buvo atimta kompanija.
Nepaisant tokios nesėkmės, Hugo Bosas džiaugėsi išvengęs kalėjimo kameros, tačiau eidamas 63 metus mirė nuo danties šaknų infekcijos. Po Hugo mirties jo palikuoniams pavyko atgaivinti verslą ir susigrąžinti prarastą reputaciją. Kompaniją perėmus Hugo Boso anūkams Jochenui bei Uwe Holy ir sukūrus naują strategiją, kompanija tapo stipria pasauline mados sektoriaus žaidėja. Dar 1989 metais pradedama kurti „Hugo Boss“ aksesuarų linija – akiniai nuo saulės ir rėmeliai korekciniams akiniams, iš pradžių kuriama tik vyrams, o vėliau ir moterims. Ši linija nuo pat pradžių papildė prekių ženklo mados estetiką ir buvo mėgstama dėl savo itin aukštos kokybės, meistriškumo ir dėmesio detalėms. Tai buvo tarsi prekių ženklo įsipareigojimas kurti išskirtinius ir stilingus aksesuarus, kurie savo elegancija ir prabangos poskoniu leistų išpildyti net ir į noringiausią įvaizdį. Šiandien BOSS akinių kolekcija išsiskiria dinamiškumu ir šiuolaikišku dizainu, kuriame žaidžiama formomis, lęšių spalvų gama ir medžiagiškumu, nepamirštant itin aukštos kokybės ir meistriškumo. Joje nėra iššaukiančių modelių, gamintojų siekis – modeliuose įkūnyti praktiškumą, komfortą, neprarandant elegancijos.
Tik „Fielmann“ salonuose rasi didžiausią BOSS akinių kolekcijos pasirinkimą, užsuk ir išsirink savo favoritą, nes akinių, kaip ir batų, privalai turėti ne vieną porą!
Užsakymo nr.: PT_85463