Prekių ženklas „Textilite“ tampa „Été Studio“: nauja koncepcija, tos pačios vertybės

Lietuviškas mados prekių ženklas „Textilite“ yra pelnęs pripažinimą moterų, vertinančių eleganciją, kokybę ir unikalumą. Šiandien „Textilite“ keičia savo pavadinimą, tačiau ne esmines prekių ženklo vertybes – nuo šiol išskirtinio dizaino mados gaminius bus galima rasti „Été Studio“.

Prekių ženklo atnaujinimą lydi dar vienas pokytis – atidaroma jau trečioji parduotuvė, kuri įsikurs sostinės širdyje, verslo centrų apsuptyje esančiame prekybos centre „Europa“. Pasikeitimai įkvepia žengti į naujus horizontus, tačiau „Été Studio“ ir toliau tęs gero jausmo – ypatingo pojūčio, aplankančio užsukus į drabužių parduotuves, tradicijas. Profesionali drabužių ir grafikos dizainerė, „Été Studio“ prekių ženklo vystymo vadovė Andra Jatautienė „Moters“ žurnalui plačiau papasakos apie naujoves vystant drabužių verslą bei komandą vienijančias vertybes, kuriomis grindžiama įmonės strategija ir tikslai.


Prekių ženklas „Textilite“ Lietuvos moterims žinomas jau kelerius metus. Ir nors šiandien „Textilite“ vardas keičiamas į „Été Studio“, prisiminkime, kaip kūrėsi pirmtakas: kokia buvo „Textilite“ prekių ženklo susikūrimo istorija?


Šį spalį „Textilite“ prekių ženklui – ketveri. Tačiau tai tik maža, daugiau nei dvidešimtmetį trunkančios istorijos dalis. Viskas prasidėjo dar 1998-aisiais. Tuomet čia pat, Ukmergėje, pašonėje turėjome siuvimo įmonę „Textilite“, siuvančią užsakymus užsienio klientams. Visada buvome vedami tvarumo idėjos, tad nuo užsakymų likusius audinių likučius sąmoningai ir kūrybiškai sunaudodavome, pasiūlydami klientėms nedideles drabužių kapsules. Vos 20 kvadratinių metrų parduotuvė, įsikūrusi čia, gamyklinėse patalpose, traukė moteris iš visos Lietuvos. Kažin kodėl – paklausite. Mūsų siūloma produkcija turėjo išties patrauklią kainą ir kokybę. Patrauklumas neišblėso per daugelį metų, todėl buvo nuspręsta koncentruotis į prekių ženklo veiklą ir plėtrą, todėl 2019-ųjų rudenį, rekonstravus įmonei priklausančias patalpas, Ukmergėje duris oficialiai atvėrė pirmoji konceptuali „Textilite“ parduotuvė. Ir šiandien čia lankosi ištikimosios mūsų klientės, drauge atsivesdamos drauges, seseris, dukras. 2021-aisiais Kaune duris atvėrė antroji „Textilite“ parduotuvė. Atskiro įėjimo parduotuvių konceptas leido lengviau išgyventi užklupusią pandemiją – neuždarėme parduotuvių, kaip įmanydami stengėmės būti patrauklesni klientėms, kad tik išsaugotume jų lojalumą. Ir mums sekėsi. Šį spalį, siekdami būti arčiau savo klienčių, atidarome jau trečią prekybos tašką – šįkart Vilniuje. Sostinės klientės su nekantrumu mūsų laukė vis prasitardamos pokalbių metu, vis parašydamos žinutes socialinėse medijose.


Atpažįstamas ir klientų mylimas prekių ženklas – įmonės sėkmės rodiklis. Nesibaidote pokyčių ir „Textilite“ keičiate į „Été Studio“. Kas įkvėpė keisti prekių ženklo pavadinimą?


Pokyčiai yra neišvengiami. Jie padeda išjudėti iš sąstingio ir įkvepia ieškoti naujų krypčių. Pagrindinė pokyčių priežastis – klientų poreikių transformacija ir noras susidėlioti aiškesnį, patrauklesnį konceptą. Keičiame pavadinimą, bet ne vertybes. Keičiame parduotuvių lokacijų strategiją, bet ne prekių ženklo esminę idėją. Versle ir jo pokyčiuose turime palaikančius komunikacijos, reklamos, SEO partnerius, kurie profesionaliai reaguoja į dinaminius sprendimus ir padeda klientams išlaikyti atitinkamą dėmesį. Ne paslaptis, rinkoje turi būti išskirtinis, atpažįstamas. Tačiau pastaruoju metu ėmėme pastebėti panašų prekių ženklo pavadinimo sąskambį turinčius verslus. Nenorime būti maišomi su kažkuo, nenorime asocijuotis su kažkuo. Norime tiesiog eiti savo keliu. Klientės sako – esate gero jausmo parduotuvė. Tad ir naujasis pavadinimas „Été Studio“ (pranc. l’été – vasara) yra apie gerą jausmą. Čia yra visko: spalvų, jaukumo, šviesos ir šešėlių žaismo, kokybiškų patirčių, pamėgtų formų ir siluetų, skirtingų skonių, daug lengvumo ir elegancijos. Toks ir prekių ženklas – čia sutinki unikalumą, eleganciją ir išskirtinę kokybę patirtiniame kontekste.


„Europos“ prekybos centre ruošiatės atidaryti naują parduotuvę. Kokios koncepcijos prekybos vieta tai bus ir kokį asortimentą galės pasiūlyti pirkėjams?


Atskiro įėjimo parduotuvės ilgą laiką atrodė išskirtinės, tačiau aprangos rinkos pokyčiai pasauliniame kontekste priverčia būti kūrybiškam. Išgryninus viziją ir perdėliojus prioritetus, strategijos pokyčiai tapo neišvengiami – turime būti ten, kur galėtume gyventi vienu dienos ritmu su savo klientėmis. Prekybos centras, kurį pasirinkome, įsikūręs sostinės širdyje, verslo centrų, biurų kvartale. Pasirinkimui buvo svarbi konkurencinga aplinka, patrauklius verslus kuriantys kaimynai. „Été Studio“ ir toliau tęs „gero jausmo“ tradicijas. Tai itin patraukli jauki erdvė, kurioje klientės ras stilingus, jų poreikius atitinkančius sezoninių kapsulių drabužius – nuo lengvų palaidinių ir suknelių iki išskirtiniu dizainu pasižyminčių kostiumų, paltų. Mūsų stiprybė yra tai, kad galime pasiūlyti profesionaliai išpildytą eilutę, taip padedame sutaupyti laiko ir vietos klienčių spintose. Nuo šiol asortimentą papildysime išskirtinio koncepto ir kokybės džinsais. Asortimento formavimui skiriame išties didelį dėmesį – svarbiausia pasiūlyti tai, ko reikia klientei. Išskirtiniai esame tuo, kad gebame aprengti skirtingas moteris nuo 34 iki 50 dydžio. O smagiausias dalykas yra tai, kad nesame masinės gamybos propaguotojai – gaminame vos po 30–40 vienetų būtent TOS spalvos švarko ar būtent TO rašto suknelių. Mes dovanojame savo klientėms unikalumą ir galimybę jį kurti drauge su mumis.


Kuomet daugelis įmonių stiprina pozicijas internetinėje prekyboje, Jūs nusprendėte steigti fizinę parduotuvę. Kokius fizinės prekybos vietos privalumus įžvelgiate?


Fizinių pardavimo taškų plėtra visada buvo mūsų verslo strategijos dalis. Tikslinė auditorija – miesto ritmu gyvenanti 35–45 metų moteris – veikli, energinga, atsakingai besirūpinanti savo įvaizdžiu. Užsukusias į mūsų fizines parduotuves klientes pasitinka nuostabios pardavėjos-konsultantės, kurios geba sukurti šiltą, pasitikėjimu grįstą santykį. Manau, mums, moterims, visada svarbu pasitarti, išgirsti profesionalią moterišką nuomonę iš šalies – tą mes ir dovanojame. Tiesioginė komunikacija svarbi ir mums – taip išsigryniname, ko nori mūsų klientės, ką galėtume joms pasiūlyti, kur galime patobulėti. Elektroninė prekyba yra kitokia – ji taupo laiką, tačiau nesukuria artumo klientui jausmo.


Vadovaujatės lozungu: ,,Norime ateiti pas klientą, o ne laukti, kol klientas ateis pas mus“. Ar prekių ženklo pokyčiai ir nauja fizinė parduotuvė yra vieninteliai veiksniai, žymintys Jūsų įmonės plėtrą?


Daugiau nei dvidešimties metų įdirbis mums dovanojo gražias patirtis, daug nuostabių klienčių iš visos Lietuvos. Mes puikiai žinome, iš kokių miestų klientės atvyksta pas mus, mes puikiai jas pažįstame ir žinome, kas jos – tai valstybės tarnautojos, medikės, pedagogės, teisininkės, visuomenės veikėjos. Ir nesumeluosiu, didžioji dauguma jų – iš Vilniaus. Norime būti patrauklūs visapusiškai – nuo kokybiško, nuoširdžiai mėgstamo produkto iki patogios lokacijos. Kai pasaulį verčia įsitempti ekonominė situacija – mes renkamės drąsą – ne bijoti ir vilkinti, o išdrįsti ir veikti. Kelią gali nueiti tik einant. Tad parduotuvės Vilniuje atidarymas plėtros planų ciklo tikrai neuždaro, priešingai, „rekonstruosime“ savo el. parduotuvę ir pamažu žingsniuosime pas savo klientus Pabaltijo regione – Latvijoje ir Estijoje, taip pat Lenkijoje. Turime ambicijų atsidurti ir didžiosiose apsipirkimo elektroninėse platformose. Apie fizines parduotuves už Lietuvos ribų taip pat pasvajojame, tačiau tą darome atsargiai ir atsakingai – viskas priklausys nuo klienčių poreikių ir nuo mūsų drąsos svajoti. „Été studio“ bus erdvė, kurioje gera susitikti. Dizaino vakarai, mados pusryčiai, susitikimai su klientėmis aptariant naujienas, mados gyvenimo ritmą. Norime paprasto, tikro kontakto – vietoj „ateik ir pirk“, siūlome „ateik ir dalyvauk mūsų gyvenime“.


Jūsų misija yra kurti moterims išskirtinius, kokybiškus ir išieškotus gaminius. Sakykite, kokie yra svarbiausi procesai, padedantys jūsų kuriamiems produktams išvysti dienos šviesą?


Kad eskizas virstų gaminiu parduotuvėse trunka apie keturis mėnesius. Tiek laiko reikia, kad sukurtume komercišką, klienčių lūkesčius atitinkančią kolekciją. Beje, tokių kolekcijų per metus pasiūlome net aštuonias – kadangi gaminame nedidelius kiekius, galime dažniau ir greičiau reaguoti į rinką, nuolat atnaujiname savo asortimentą. Drabužio kūrimą / vystymą sudaro daug etapų ir visi jie svarbūs. Esu laiminga, nes savo kompetencijas galiu pritaikyti beveik visuose etapuose: stebiu, analizuoju pardavimų rezultatus, kuriu modelius, su komanda juos vystome – parenkame audinius, priedus, parenkame siuvimo technologijas, kruopščiai atidirbame konstrukcijas. Pasiūtus gaminius matuojuosi pati – labai svarbu pajausti drabužį, rasti santykį su juo, suprasti, kaip jis gali būti dėvimas. Kita komandos dalis padeda organizuoti gamybą, ją įvykdyti ir viską suplanuoti taip, kad drabužiai numatytu laiku atsidurtų klienčių akiratyje. O dar kainodara, rinkodara, komunikacija ir strategija. Atrodo, visko labai daug, bet kai įsisuki, kai pajunti visumą, nenori iš to išlipti, tai labai jaudina, „veža“, motyvuoja.


Kurdama prekių ženklą taip pat buriate drąsių, stiprių moterų bendruomenę. Kodėl vystant šį verslą Jums toks svarbus bendruomeniškumas, komandiškumas? Kokiais būdais stengiatės jį stiprinti?


O kaip kitaip. Tik drąsūs ir stiprūs gali padaryti, rodos, neįmanomus dalykus. Ir dar charizma čia svarbi! Tokios esame mes – vienos kūrybiškos, kitos verslios, trečios turi ir tai, ir tai. Būnant tokioje atviroje, priimančioje komandoje jautiesi laisvas, sudarytos visos sąlygos idėjoms gimti ir būti įgyvendintoms. Drauge mes švenčiame gyvenimą, kuris susideda iš mažų pergalių. Kiekvienas nueitas žingsnis mums yra mažas laimėjimas – taip ir žingsniuojame. Motyvuoja ne apčiuopiamybė, o palaikymas, padrąsinimas, nenutylėtas geras žodis, paprasta žmogiška padėka ir tikėjimas, kad drauge mes galime daugiau.


.

Užsakymo nr.: PT_84608

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis