Beveik septynis dešimtmečius išskirtinai vyrams kūręs „Carrera“ prekinis ženklas nuo šiol užkariauja ir drąsių, autentiškų, žinančių savo vertę moterų širdis. Kuo jis išskirtinis, pasakoja „Fielmann“ akinių mados tendencijų žinovė Jūratė Kersnauskė.
NUO STADIONO IKI HOLIVUDO
„Carrera“ pavadinimas kilo nuo Pietų Amerikos automobilių lenktynių „Carrera Panamericana“, o šiuo metu tai vienas geriausių ir populiariausių akinių prekių ženklų pasaulyje. Idėja įkurti prekės ženklą kilo Austrijos sportinių akinių gamintojai „Wilhelm Anger“. „Carrera Panamericana“ savo veiklą pradėjo 1956-aisiais: kompanija gamino sportinę aprangą, slidinėjimo kaukes ir apsauginius akinius, o 1974-aisiais tapo „Carrera International“. Netrukus ji su automobilių dizaineriu Ferdinandu Alexanderiu išleido specialią saulės akinių kolekciją „Carrera Porsche Design“. Devintajame dešimtmetyje bendrovė pradėjo remti įvairius sporto renginius, tarp jų ir olimpines žaidynes bei „Formulės 1“ lenktynes.
Praėjusio amžiaus pabaigoje gamybą perkėlus į Paduvą Italijoje, prekės ženklas išpopuliarėjo tarp sportininkų ir garsenybių. „Carrera“ moto „Lenktynių saulės akiniai“ įkvepia Madonną, Bradą Pittą, Britney Spears ir kitas įžymybes dėvėti šiuos saulės akinius laisvalaikiu ir sporto renginiuose. Kompanija tapo Rihannos, Usherio, Lady Gagos vaizdo įrašų bei muzikos albumų leidybos rėmėja. Vienas populiariausių „Carrera“ modelių vadinamas „Champion“: šie akiniai skirti nešioti sportuojant, tad jų dizainas itin sportinis. Čempionai atgaivino aviatorių šlovę: jų nešiotojai gali būti tikri, kad su šiais akiniais atrodys prašmatniai ir elegantiškai.
PRABANGA SU AZARTO POSKONIU
„Carrera“ saulės akiniai žinomi visame pasaulyje ir lengvai atpažįstami. Dažniausiai juos renkasi jauni vyrai ir moterys: sėkmės lydimi, gyvenimiškoms patirtims atviri žmonės, dievinantys nuotykius. Prekės ženklas įkūnija energiją, žavesį, spontaniškumą ir malonumą. Kas gautųsi, jei lenktyninio automobilio galią ir greitį suderintume su smokingo rafinuotumu ir elegancija? Rezultatas būtų kažkas labai panašaus į tai, ką gali pasiūlyti kiekvienas „Carrera“ akinių modelis - prabangą su tvirtu sportiškumo stuburu. Kurdami itin praktiškus, tinkančius bet kokiai veido formai akinius, dizaineriai neretai leidžia sau eksperimentuoti su įvairių formų kvadratais ir ovalais, kuriems suteikia išskirtines spalvas, raštus ir tekstūras. Todėl net ir tie, kurie nėra ralio ar kalnų sporto mėgėjai, drąsiai renkasi „Carrera“ modelius.
Išskirtinai moterims skirta akinių linija pasižymi itin aukštos kokybės stilingų formų versijomis, neretai viršijančiomis visus lūkesčius. Ir visai nesvarbu, ar ieškote aukštosios mados futurizmo stiliaus ar devintojo dešimtmečio atgimimo dizainų, „Carrera“ akinių linijoje galite rasti viską. Naujausios kolekcijos pažibą - neoninius rėmelius - jau spėjo pamėgti net ir įžymybių pasaulis, įskaitant tokias žvaigždes kaip Nicole Sherzinger, Gwen Stefani, Lady Gaga ir Rihanna.
PAPASAKOK SAVO ISTORIJĄ
„Carrera“ kampanija #DRIVEYOURST
ORY
aiškiai atskleidžia jos požiūrį į gyvenimą. Ji kalba apie žmones, kurie drįsta būti savimi ir kurti savo pačių istoriją.
Nesek nieko kito. Būk nevaržoma laisva dvasia: autentiška, kūrybinga, drąsia, seksualia. Tikėk sėkme. Keisk žaidimo taisykles. Drąsiai pulk į nežinomybę: galbūt ten slypi geriausia, kas gali nutikti tavo gyvenime. Išdrįsk būti tobula!
Užsukite į „Fielmann“ optikas ir išlaisvinkite savo vidinę jėgą kartu su „Carrera“ akiniais.
Užsakymo nr.: PT_84479