Aukštosios mados industrijoje kuriantys prekių ženklai jau kurį laiką ieško naujų formų savo darbų pristatymui. Vienas tokių – Vokietijos mados prekės ženklas „Marc Cain“. Jubiliejui pažymėti kurtą drabužių kolekciją pasirinko pristatyti integraliai – vaizdo žaidimų studijos „Nordcurrent“ kurtame žaidime „Pocket Styler“.
„Ribos tarp skaitmeninės ir fizinės mados nyksta. Prieš dvejus metus mūsų išleisto žaidimo ,,Pocket Styler“ misija buvo sukurti platformą, kurioje žaidėjai galėtų išbandyti aukštosios mados pasaulį, atrasti savo stilių, išmokti priimti sprendimus ir susirasti naujų draugų.
Realybėje egzistuojančių mados prekių ženklų, tokių kaip „Marc Cain“, įtraukimas į ,,Pocket Styler“ yra natūralus žaidimo vystymo etapas. Mes ir toliau ieškome būdų, kaip mados ir žaidimų industrijų partnerystė gali suteikti žaidėjams galimybę kūrybiškai save išreikšti“, – sako „Nordcurrent“ direktorė Viktorija Trofimova.
Nuo podiumo į „Pocket Styler“ perkelta ,,Marc Cain“ drabužių kolekcija žaidimą papildė apie 50 naujų drabužių ir kitų detalių. Daug dėmesio skiriama leopardiniams raštams, megztiniams bei kitiems rudens sezonui skirtiems stiliaus deriniams, kuriuos galima įsigyti ne tik žaidime, bet ir mados namų internetinėje svetainėje.
Mobiliesiems įrenginiams skirtą žaidimą „Pocket Styler“ nuo jo pasirodymo parsisiuntė jau daugiau nei 17 milijonų vartotojų iš viso pasaulio. Savo kūrybą žaidėjai gali demonstruoti stilizuodami veikėjus įvairiems teminiams renginiams bei balsuoti už labiausiai patikusį stilių.
,,Marc Cain“ drabužių kolekcija jau trečioji mados prekės ženklo integracija „Pocket Styler“ žaidime. Pernai metais savo virtualią kolekciją pristatė Londono aukštosios mados namų prekės ženklas „David Koma“ ir Lietuvos dizainerė Agnė Kuzmickaitė.
Marc Cain – nuo 1973 m. Vokietijoje įsikūrę mados namai, garsėjantys aukštos kokybės moteriškais drabužiais ir aksesuarais. „Marc Cain" siūlo modernius ir elegantiškus drabužių modelius, kuriuose naudojamos aukščiausios kokybės medžiagos ir unikalios stiliaus interpretacijos. Šis prekės ženklas pripažintas tarptautiniu mastu ir atspindi šiuolaikinių moterų eleganciją bei stilių.
Vaizdo žaidimų kūrybos ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ yra didžiausia studija Lietuvoje, veiklą pradėjusi dar 2002 metais. Studijos pajamos 2022 metais sudarė 89,05 mln. eurų, o pelnas (EBITDA) 9,38 mln. eurų. Vilniaus, Dnipro, Odesos bei Varšuvos miestuose dirba daugiau nei 280 darbuotojų. Iš viso studijoje sukurta bei išleista daugiau nei 50 žaidimų skirtų įvairioms platformoms. Favoritais tapusių „Cooking Fever“, „Murder in the Alps“, „Pocket Styler“, „Happy Clinic“ ir kitų žaidimų atsisiuntimai viršija 500 mln. kartų.