Bene sudėtingiausiai Z kartai (gimusiai maždaug 1995–2010 m.) priklauso žmonės, kurie gimė po interneto atsiradimo. Iš to kyla šios kartos savotiško nepritapimo šiuolaikinėje visuomenėje problematika – socialinių tinklų filtrais užtušuojama realybė, kuri neretai sukuria iliuziją, nesveiką lyginimąsi su kitais ir iš to kylantį liūdesį. O kur dar milijonas galimybių, blaškymasis tarp jų bei tėvų, aplinkos keliami lūkesčiai ir spaudimas. Daug išorinio triukšmo, mažai vidinės ramybės ir atitinkamai – įsiklausymo į savo vidų.
„Mano kartai priklausantys jaunuoliai yra jautrūs ne tik savo asmeniniams reikalams, bet ir globalioms problemoms. Pavyzdžiui, ne taip senai pasaulį supurčiusi pandemija, karas Ukrainoje, o kur dar gilėjanti visuotinio atšilimo problema, kuri dažnai įvardijama ir kaip viena iš greitosios mados pramonės pasekmių. Apie šias problemas reikia kalbėti garsiai ir savo indėliu stengtis prisidėti prie jų sprendimo. Būtent todėl šią kolekciją kūriau pasitelkdamas tvaresnes medžiagas, kurios prisidėtų prie ilgesnio drabužio tarnavimo. Visi kolekcijoje naudojami audiniai turi visame pasaulyje naudojamą OEKO-TEX® STANDARD tvarumo sertifikatą, gamybos procese buvo stengiamasi išlaikyti teigiamą balansą su aplinka – nuo aplinkai draugiškesnės spaudos ant drabužių iki minimalaus vandens suvartojimo, tekstilės likučių perdirbimo“, – dalinasi A. Kunskas.
Tai, kad mada kaip lakmuso popierėlis atspindi esamas aktualijas, brėžia tapatybės ribas ir siekia tapti ekologiškesne sritimi, jau nieko nebestebina. Tačiau atsigręžti į vidinį žmogaus pasaulį, jį atspindėti bei teikti savotišką emocinę paramą – to iš drabužio mažai kas tikėjosi. Mums jau gana įprasta tapo tokie dalykai kaip emocinės paramos linijos ar emocinės paramos gyvūnai, su kuriais galima keliauti net lėktuvo salone nemokant papildomų mokesčių. Tad nuo šiol ir drabužis gali prisidėti prie emocinės gerovės. Lietuvoje Z karta turi poreikį ne tik išoriškai pabrėžti savo tapatybę, bet ir rasti legalų pabėgimą nuo slegiančių išorės įvykių, tvyrančio chaoso. Būtent todėl Z kartai būdinga nostalgija praeičiai, tačiau ne konkretiems praeities įvykiams, o jausmui, kurį jautė tų įvykių metu. Dėl to ryškioje kolekcijoje panaudoti Z kartai ir ne tik pažįstami praeities atributai – senų „Nokia“ telefonų, saldainių „Irisas“, „Uno“ kortų, kt. spaudai, šviečiantys iš toli, ir sukeliantys nostalgiškus prisiminimus bei teikiantys emocinį komfortą.
„Mano šios kolekcijos tikslas buvo sukurti tokius drabužius, kuriuos vilkint jaustumeisi kaip pilnavertiškuose santykiuose – komfortiškai emocine prasme dėl nostalgiją keliančių detalių ir kartu jaučiant malonų jaudulį dėl laukiančių įvykių, pozityvia linkme nulemsiančių ateitį“, – kalba jaunasis dizaineris.