Renginys, kurį organizavo aistringa 17-23 metų amžiaus jaunuolių komanda, siekė paskatinti iš naujo suvokti mados ir meno kultūros vertę Lietuvoje. Juo siekta atsiplėšti nuo sustabarėjusio požiūrio į madą ir įžiebti naujovių ir tvarumo kibirkštį mados industrijoje.
Liepos 6 dieną renginys prasidėjo nuo edukacinių dirbtuvių. Dizainerė Reda Paula perteikė savo žinias, mokydama dalyvius, kaip į drabužius įkomponuoti nertas servetėles, o dizainerė Jolanta Rimkutė dalijosi žiniomis, kaip vyriškus marškinius paversti madingais kūriniais. Dalyviai įgijo vertingų praktinių žinių apie tvarią madą.
Liepos 7 dieną „Young Fashion” renginyje išskirtines kolekcijas pristatė įspūdingas būrys talentingų dizainerių. Aušrinė Kepežinskaitė, Indrė Kirlytė, Augustė Bukytė, Patricija Palubinskaitė, Nyctophilia (Nerija Kanapkaitė ir Mateuš Krajevski), Neringa Ulozaitė, Justina Kuliešytė, Emilija Vansytė ir Raimedas Latvys pristatė savo įkvepiančius darbus, sužavėdami žiūrovus savo menine išraiška.
Renginio apšvietimas, kuriuo pasirūpino „Delegatai", dar labiau sustiprino ir taip magišką atmosferą. Kiekvieno dizainerio kolekciją pabrėžė unikalus šviesų dizainas, sukurdamas nepamirštamą vizualinę šventę. Taip pat nuotaiką ir atmosferą didžėjai Auremas ir Fowens, kuriems grojant modeliai elegantiškai žengė podiumu.
Modelių šukuosenos buvo ne ką mažiau įspūdingos dėka talentingos „Keunė” komandos. Jų meistriškumas papildė dizainerių kolekcijas, sustiprindamas bendrą estetiką.
„Young Fashion” renginyje Emilija Jasiulytė pristatė mąstyti verčiančią parodą „Portmantò", kurioje nagrinėjamos žmogaus psichologijos ir emocijų temos. Taip pat vienas svarbiausių renginio akcentų buvo užburiantis Neilos ir Emos Lavrenovaičių šokio pasirodymas. Jų pasirodymas, sujungęs mados ir šokio elementus, išryškino aktualią mados tvarumo problemą ir sužavėjo žiūrovus savo menine išraiška.
Renginyje buvo pristatyti studenčių Medeinos Biliūtės, Marijos Neimantaitės ir Kristinos Savarauskaitės kurti vienetiniai drabužiai, pabrėžiantys jaunosios kartos talentą ir kūrybiškumą.
Siekiant suteikti renginio dalyviams giesnių žinių tvarumo temą, buvo pristatytas interviu su mados žurnaliste Deimante Bulbenkaite. Ji suteikė vertingų įžvalgų apie tvarios mados iššūkius ir galimybes industrijoje.
Dalyviai taip pat turėjo galimybę apžiūrėti „Empty places”, „Deeps creative", „Barbesvintage" ir „Double Cross" „MYL" parduotuves, kuriose buvo galima įsigyti įvairių drabužių ir aksesuarų.
Renginio dalyviai taip pat galėjo mėgautis įvairių rėmėjų produkcija: gaiviais „Kalba plytos” gėrimais, turtingo skonio „Starbucks" kavomis, gardžiais „Haagen-Dazs" ledais, kuriuos tiekia įmonė “Eugesta”, ir numalšinti troškulį vandeniu „Akvilė". Tuo tarpu renginio organizatoriai ir dizaineriai vaišinosi išskirtiniais „Sushi Express" sušiais.
Pažymėtina, kad renginys pritraukė gerbiamų mados pasaulio atstovų ir įžymybių. Renginyje dalyvavo skirtingos amžiaus grupės.
„Young Fashion", surengtas legendiniame Lelijos fabrike, buvo itin sėkmingas ir pasiekė savo tikslus - skatino tvarumą, puoselėjo mados ir dizaino kultūrą bei metė iššūkį įprastam stiliaus suvokimui. Šis nepamirštamas renginys įsimins kaip esminis momentas Lietuvos mados kraštovaizdyje, atvėręs kelią atviresnei ir sąmoningesnei industrijai.
Renginio organizatoriai: Nerija Kanapkaitė, Karolis Danys, Žygimantas Juška, Ąžuolas Stabingis, Rusnė Butrimaitė, Gabija Šopaitė, Rokas Jaselis, Julija Dautartaitė, Dominykas Sivickis, Leonardas Beniušis, Jonas Latoža.
Remėjai: “Tech zity”, “Eugesta”, “Kalba plytos”, “Akvilė”, “Sushi express”, “Akimirkų gaudyklė”, “Moteris”, “Panelė”, “Audio forma”.