„Žaisti su priešingybėmis ir kontrastais, su neatsargumu ir elegancija, yra tarsi stovėti tarp jėgos ir subtilumo, kas CHANEL vadinama žavesiu“, - aiškina ji.
Ką paryžietė dėvi, ką skaito ir ką galvoja, jos požiūris į gyvenimą yra atidžiai tiriamas ir nagrinėjamas. Visame pasaulyje, vertinama prieštaringai arba mėgdžiojama, ji tampa pavyzdžiu, kuris maitina kitus. Per kiną, literatūrą ir muziką jos žavesys keliauja iš kolekcijos į kolekciją. Čia tvido, šilko šifonų, organzos ir inkrustuotų nėrinių deriniai, gėlių ir grafinių motyvų kompozicijos liudija turtingos ir moteriškos kūrybinės visatos tvyrojimą.
„Jeigu esame Paryžiuje, - priduria ji, - O šį kartą esame pačiame Paryžiuje, krantinėje. Gatvė ir spalvingi grindinio akmenys reikalauja ir rafinuotumo, ir paprastumo.“ Įsivaizduoti Haute Couture šou ant Senos kranto, kuriame Vanessa Paradis yra Paryžiaus žavesio įsikūnijimas – tai tarsi kelionė po vaizdų ir emocijų, pastovumo ir grožio pasaulį.
Per miestą, jo upę tekančios kūrybinės energijos simbolis, romantiškas ir audringas, atviras pasauliui, vingiuoja aplink meno istorijos židinius. Vaisių krepšelis – tapybos menui brangus motyvas – atkartoja pintą krepšį, kurį pamėgo 1970-ųjų Paryžiuje, o ant servetėlės žydi išsiuvinėtos gležnos gėlės ir laukiniai vaisiai, braškės ir gervuogės.
Ilgi, vyriško kirpimo paltai, permatomos palaidinės, sujuostos virš plokščių klostuotų auksinių tvido sijonų, brangios liemenės, dryžuotos kelnės ir vyriškos liemenės, ilga nepaprasto lengvumo juoda šifono suknelė, ištapyti akiniai ir dviejų spalvų „Mary-Janes“ batai: kolekcija žaidžia su CHANEL kodais, griežtumu ir asimetrija, diskretiškomis spalvomis ir ryškiais atspalviais, pasitikėjimu ir diskretiškumu.
„Perduoti emocijas, sujungti labiausiai netikėtus elementus, daryti tai savo būdu, tiesiog svajoti.“
Aktorė ir muzikantė Vanessa Paradis yra 2023/24 rudens-žiemos Haute Couture kolekcijos, kurios autorė Virginie Viard, veidas. Fotografas Karim Sadli nufotografavo ją Paryžiuje, „CHANEL Haute Couture“ gimtinėje. Tai penkios nuotraukos, kurios atskleidžia pirmuosius pasirodymo siluetus.
Švelnumą ir griežtumą derina ilga be petnešėlių organzos suknelė, puošta juodomis aksominėmis kamelijomis, ir dviejų tonų vilnonė „krepp“ tipo suknelė. Žaidžiant kontrastais, vidutinio ilgio suknelė, iš kelių sluoksnių prabangių medžiagų, atitinka satino „krepp“ tipo palaidinę su gėlių motyvais, derinamą su auksinio „tvido“ klostuotu sijonu. Pagauta tam tikro neatsargumo ir rafinuotumo, ambasadorė įkūnija daugybę Paryžiaus žavesio aspektų.