Šį sezoną prekės ženklo „One Wolf“ dizainerė Agnese Narnicka eksperimentuoja su džinsiniais audiniais. „Kolekcijoje dera mūsų daugiau nei dešimtmetį trukusio kūrybinio darbo sukurta estetika bei unisex mados principai“, – sakė Agnese. Tuo tarpu Diana Arno, to paties pavadinimo prekės ženklo autorė, per savo kolekcijos prizmę siūlo „pabėgti nuo realybės“. Ryškios svajonės ir fantazijos atsispindi vaizduose per sultingų atspalvių blizgesį ir žvilgančius blizgučius, įkūnijančius užburiantį laisvės grožį.
Slow Beachwear kurorto paplūdimio drabužių kolekcija „Step by Step“ sukurta moterims, norinčioms pabėgti nuo įtemptos kasdienės rutinos. Prekės ženklo dizainerė Elina Schtobe kiekvienai merginai siūlo atrasti „lėto“, neskubančio žingsnio jausmą, susitikti su savimi ir tęsti kelionę su dviguba jėga. Sezono debiutantas, lietuviškas prekės ženklas „ Mild Power“, pristatė bokso įkvėptą kolekciją „Champion of Love in Heavyweight“. Kolekcijos aprangoje vyrauja pastelinių atspalvių daugiasluoksniai raukiniai, dekoruoti grakščiai persipynusiomis detalėmis, spalvingais raštais, tūrinėmis proporcijomis.
"Mes, Zunda bokštai, didžiuojamės galėdami būti RIGA FASHION WEEK dalimi, suteikdami savo erdves tokiam reikšmingam mados renginiui. Mums didelė garbė dalyvauti ir paįvairinti vykstančių renginių spektrą. Mūsų nuomone, miesto erdvė rafinuotoje architektūrinėje bokštų aplinkoje leido savitai išryškinti kiekvienos kolekcijos unikalumą. Esame įsitikinę, kad „Zunda Towers“ mados ir meno renginių bus dar daug “, – sakė „Zunda Towers“ operacijų vadovas Aigaras Gerhardsas.