Anot jos, neabejotinai 2023 – ais metais ant iškilmingiausioms progoms skirtų kūrinių podiumo karaliaus pirštinaitės ir aptempti siluetai. Šių ir kitų retro laikotarpio akcentų yra kupina ir naujoji „Lotus Bridal“ prekės ženklo kolekcija.
„Kūrėme atskirą retro suknelių ir prie jų priderinto viso įvaizdžio liniją. Tai mūsų komandai tapo galimybę iš dabartinių perspektyvų įvertinti vieną žaviausių mados laikotarpių, kuris, reikia pastebėti, būsimas nuotakas keri lyg įspūdingas reginys“, – sako I. Rutkauskaitė Naujokė.
Dizainerė pastebi, kad mada žavi tuo, kad nuolat kinta: kas aktualu šiandien, rytoj gali atrodyti beviltiškai pasenę, o visai nemadingas drabužis po metų kitų vėl gali kabėti pirmoje eilėje drabužinėje. Todėl, jos nuomone, nieko keista, kad mūsų mamų ar senelių pamėgtos formos, aksesuarai ir spalvos vėl madingos.
„Tiesa, kūrėjai jų nekopijuota, o savitai patobulina, įneša šiuolaikišką požiūrį”, – kalba „Lotus Bridal“ autorė, primindama, jog žodis „retro“, išverstas iš lotynų kalbos, reiškia viską, kas susiję su praeitimi – ir tai, kas buvo populiaru prieš šešiasdešimt, ir tai, ką mados gerbėjai vertino vos prieš dvidešimt metų.
Retro stiliaus, kuriam būdingos ir lanksčios linijos, pradžia laikomas 7-asis dešimtmetis, kai į madą grįžo Art nouveau meno kryptis, susiformavusi XIX a. pabaigoje.