Y. Kusamos menas, kuriame paprastai dominuoja įvairiausi taškeliai, yra įkvėptas pasikartojimo, amžinybės ir nesibaigiančios erdvės iliuzijos. O daugiau nei dešimtmečiui praėjus po pirmojo bendro bendradarbiavimo drauge su „Louis Vuitton“, japonų menininkė ir garsus mados prekės ženklas atnaujino ryšį.
„Louis Vuitton“ pristatė kolekciją, kuri buvo sukurta bendradarbiaujant su Y. Kusama. Kolekcija, kurią sudaro daugiau nei 450 vienetų mados gaminių, nėra vien tik rankinės. Taip pat kolekcijoje yra taškuotų džinsų, dėmėtų „Archlight“ sportbačių ir metalizuotų odinių striukių, taip pat vyriškų drabužių, kvepalų ir akinių.
Y. Kusama pažymėjo, kad ši „Louis Vuitton“ kolekcija buvo sukurta taip, kad įkūnytų amžinos meilės koncepciją. Asakydamas Marc Jacobs pažymėjo: „Meilė yra graži idėja. O taškai reiškia begalybę. O kas gali būti gražiau už begalinę meilę?“.
Kolekcija buvo itin laukiama Y. Kusama meno ir „Louis Vuitton“ mados gaminių gerbėjų ir išlieka itin populiari „Louis Vuitton“ prekių pardavimo svetainėse. Reklaminės kampanijos vaizdai „Instagram“ paskyroje, kuriuose regimos tokios garsenybės kaip modeliai Gisele Bündchen, Bella Hadid, FeiFei Sun, Karlie Kloss, aktorė Devon Aoki praėjusį mėnesį sulaukė daugiau nei 1 milijono sekėjų paspaudimų, o tai yra beveik keturiasdešimt kartų daugiau nei vidutinis įrašas „Louis Vuitton“ socialinės medijos paskyroje.