„The Attico“ įkūrėjos Giorgia Tordini ir Gilda Ambrosio – įkvėpimas kiekvienai, ieškančiai savo stiliaus

Italų kilmės Giorgia Tordini ir Gilda Ambrosio – moterys, kurių nepastebėti tiesiog neįmanoma. Tai jos slypi po „The Attico“ prekių ženklu, žavinčios išskirtiniu estetiniu suvokimu ir itin drąsiais bei išraiškingais aprangos pasirinkimais. Tai duetas, kurio pro akis nepraleidžia geriausi pasaulio mados fotografai, o mados renginiuose jos nuolat pakliūva į laukiamiausių svečių sąrašą. Šias moteris būtų galima pavadinti gatvės stiliaus žvaigždėmis, kurios savo hedonistinę mados viziją kuo puikiausiai perteikia kuriamomis naujomis drabužių kolekcijomis.


Italių prekių ženklas „The Attico“ labiausiai atpažįstamas dėl dažnai drabužių modeliuose pasikartojančių plunksnų, blizgių audinių ir ryškių spalvų, o skiriamasis ženklas yra estetiškai suderinti du visiškai skirtingi aprangos stiliai vienoje visumoje. Praėjus daugiau nei penkeriems metams nuo „The Attico“ įkūrimo, šios dizainerės sukūrė tikrą kulto objektą ir pelnė pasaulinį pripažinimą. Nors jų gaminiais jau spėjo pasidabinti tokios įžymybės kaip britų atlikėja Dua Lipa ir supermodeliai Hailey Bieber bei Jourdan Dunn, didžiąja dalimi šie mados namai iškilo dėl žavėjimosi pačių įkūrėjų stiliumi. Prekių ženklo estetikai būdingos skirtingos išraiškos, kartu yra derinamas santūrus, minimalistinis ir nesenstančiai klasikai artimas Giorgios Tordini skonis bei eklektiškas, drąsus ir šiek tiek valiūkiškas Gildos Ambrosio stilius. Individuali kiekvienos iš šių moterų saviraiška sukūrė tvirtą charakterį turintį prekių ženklą, šiandien tampantį visapusišku gyvenimo būdo atspindžiu. Pasiruoškite, jog čia pamatysite daug spalvų, netikėtų tekstūrų, puošnumo ir eklektikos.


„The Attico“ įkūrėjos Giorgia Tordini ir Gilda Ambrosio – įkvėpimas kiekvienai, ieškančiai savo stiliaus
„The Attico“ įkūrėjos Giorgia Tordini ir Gilda Ambrosio – įkvėpimas kiekvienai, ieškančiai savo stiliaus
Vida Press


Iš pažiūros galima suprasti, jog drabužiai tarsi kuriami vakarėlius mėgstančioms moterims ar bent jau toms, kurių gyvenime tikrai netrūksta įvairių progų pasipuošti, kadangi kolekcijose dominuoja suknelės bei aukštakulniai. Tačiau, pasak dizainerių, esminis jų tikslas yra parodyti, kad puošni apranga gali būti derinama drauge su kasdieniais elementais, tad visai neseniai dienos šviesą išvydo daugiau laisvalaikiui skirtų drabužių ir net maudymosi kostiumėlių. Moterų gyvenimo moto – puoštis net ir tada, kai tam nėra jokios progos, arba tą progą kasdien susikurti pačioms. Tuo ir pasižymi eklektika, kurią pozicionuoja šie mados namai – skirtingų aprangos elementų, spalvų, tekstūrų derinimu tarpusavyje, padėsiančiu susikurti ekspresyvią išvaizdą.


„The Attico“ įkūrėjos Giorgia Tordini ir Gilda Ambrosio – įkvėpimas kiekvienai, ieškančiai savo stiliaus
„The Attico“ įkūrėjos Giorgia Tordini ir Gilda Ambrosio – įkvėpimas kiekvienai, ieškančiai savo stiliaus
Vida Press


Nedaugelis dizainerių padaro tokį karjeros šuolį, kokį per gana trumpą laiką padarė „The Attico“ įkūrėjos. Nuo tada, kai susitiko, šios moterys nepaleido minties apie svajonę kada nors kartu sukurti prekių ženklą, sujungiantį du skirtingus aprangos stilius į vieną. Viename iš interviu Giorgia ir Gilda pasakoja, kad, be kolekcijų, jos dar organizuoja ir dalyvauja daug specialių projektų, atstovaujančių jų mados namams, kadangi siekia, kad „The Attico“ taptų ne tik drabužių prekių ženklu, bet ir bendruomene, turinčia gerai atpažįstamą tapatybę. Per tuos metus nuo tada, kai debiutavo pirma šių kūrėjų kolekcija, idėjos tapo kūriniais, kurie ne kartą pasirodė ant aukščiausio lygio raudonojo kilimo renginių ir, žinoma, pasireiškė gatvės mados tendencijose. Turint omenyje išsiskiriančią prekių ženklo estetiką – nepaprastai spalvingą paletę, raštų įvairovę, blizgesį ir akivaizdų polinkį į devintojo dešimtmečio madą, galima suprasti, kodėl „The Attico“ sulaukė tokios sėkmės. Po iš tolo žėrinčiais ryškiaspalviais vakariniais aprangos ansambliais ir daugelio dėmesį prikaustančiomis kolekcijomis slypi dvi skirtingos, bet tuo pačiu metu ir panašios moterys, rimtai nusiteikusios sukurti prekių ženklą, kuris suteikia vartotojams galimybę mėgautis mados žaidimais ir asmeniniu savo stiliumi. Šios kūrėjos – tarsi gyvas pavyzdys bei įkvėpimas ieškoti savęs ir nebijoti eksperimentuoti, derinant net ir tarpusavyje nesuderinamus nestandartinius garderobo elementus. Taigi ir pats „The Attico“ braižas, panašu, prieštarauja klasikinei itališkai madai ir garsiai šaukia apie saviraišką, o ji šiais laikais būtina.


„The Attico“ įkūrėjos Giorgia Tordini ir Gilda Ambrosio – įkvėpimas kiekvienai, ieškančiai savo stiliaus
„The Attico“ įkūrėjos Giorgia Tordini ir Gilda Ambrosio – įkvėpimas kiekvienai, ieškančiai savo stiliaus
Vida Press


Giorgia Tordini ir Gilda Ambrosio tikrai turi talentą sukurti tai, kas visuomet atima žadą. Tai pasakytina kalbant ne tik apie drabužių dizainą, bet ir apie patį prekių ženklo pateikimą. Abi dar prieš įkurdamos „The Attico“ dirbo stilistėmis, kūrybos direktorėmis ir sukaupė šioje konkurencingoje industrijoje didelę patirtį tam, kad vieną dieną galėtų savo vizijomis ir idėjomis pasidalinti su kitais. „Esame patenkintos tuo, kur esame šiandien, nes einame tiksliai tokiu keliu, kokį įsivaizdavome nuo pat pradžių. Kiekvienas mūsų kolekcijos kūrinys kilo iš tam tikro instinkto, prisiminimų ir plačios vizijos“, – viename iš interviu sakė dizainerės. Taip pat jos pabrėžė, kad, nepaisydamos visų skirtumų, pasitiki viena kitos idėjomis, jas gerbia ir yra lanksčios bei atviros kito žmogaus pasiūlymams ir idėjoms, mat tik skirtingi žmonės gali vienas kitą papildyti ir atnešti puikių kūrybinių rezultatų: „Mes abi dalyvaujame visuose prekių ženklo procesuose, o sprendimai nėra priimami, jei abi jų nepatvirtiname. Jei nesame savoje šalyje, susitinkame visur, kur tik įmanoma – Niujorke, Los Andžele ar mūsų pamėgtoje Ibisoje, nuolat bendraujame žinutėmis ir skambučiais. Iš dalies tikrai daug keliaujame, bent jau darėme taip iki pandemijos, tad mūsų biuras, keistai pasakius, yra debesyse“, – juokauja merginos.


„The Attico“ įkūrėjos Giorgia Tordini ir Gilda Ambrosio – įkvėpimas kiekvienai, ieškančiai savo stiliaus
„The Attico“ įkūrėjos Giorgia Tordini ir Gilda Ambrosio – įkvėpimas kiekvienai, ieškančiai savo stiliaus
Vida Press


Anot jų, „The Attico“ yra kur kas daugiau nei tik drabužiai ir aksesuarai. Tai gyvenimo būdas, kurį kurti įkvepia labai daug skirtingų vidinių ir išorinių dalykų, vienaip ar kitaip atsispindinčių dueto kuriamuose drabužių modeliuose. Giorgia ir Gilda vienbalsiai teigia, kad tiksliai pasakyti, iš kur ateina įkvėpimas, sudėtinga: „Mums įkvėpimas ateina visada ir iš visur. Dieviname vintažą, senovinę furnitūrą, taip pat esame tam tikrų septintojo ir aštuntojo dešimtmečių filmų fanatikės. Mus įkvepia mūzos iš įvairių pasaulio miestų, praėjusių dešimtmečių ikonos ir tos vadinamosios ateities moterys, kurios supranta, kas bus aktualu net ir po kelerių metų. Jei konkrečiau, ypač kurti įkvepia tokios neįtikėtinos moterys, turinčios puikią asmenybę ir stilių, kaip Cher, Charlotte Rampling, Jerry Hall, Bianca Jagger ar tokios Holivudo aukso eros aktorės kaip Marlene Dietrich, Ginger Rogers ir Lauren Bacall.“ Vadinasi, galima sakyti, jog šis prekių ženklas apima ir jungia moderniąją estetiką bei praėjusių dešimtmečių kultūrą.


„The Attico“ įkūrėjos Giorgia Tordini ir Gilda Ambrosio – įkvėpimas kiekvienai, ieškančiai savo stiliaus
„The Attico“ įkūrėjos Giorgia Tordini ir Gilda Ambrosio – įkvėpimas kiekvienai, ieškančiai savo stiliaus
Vida Press


„The Attico“ gaminiai kuriami tokioms moterims, kurios dieną neturi daug laiko galvoti, ką apsirengti, tačiau visada nori jaustis savame kailyje, išsiskirti ir atrodyti nepriekaištingai. Šio prekių ženklo siekis nėra akcentuoti tobulumą, o perdėtu glamūru čia net nekvepia – šių mados namų estetika labiausiai žavi drąsias, nebijančias klysti, savimi pasitikinčias ir žinančias, ko nori, merginas bei moteris. Jaunatviškas, šiuolaikiškas ir ekstravagantiškas dizainas patrauks tik tas, kurios nebijo eksperimentuoti ir kurioms drabužiai yra vienas pagrindinių būdų, leidžiančių atskleisti individualų savo požiūrį į stilių bei aplinką. Peržvelgus šių italių paskyras socialiniame tinkle „Instagram“ susidaro vaizdas, kad jos visuomet yra viskam pasiruošusios, bet pačios neslepia, jog turėdamos įtemptą dienotvarkę dažniausiai vilki džinsus ir baltus arba juodus marškinėlius, o tokių išvaizdą visuomet pagerina pasirinkti masyvūs aksesuarai. „Eksperimentuokite, mėgaukitės šiuo žaidimu ir visuomet jauskitės seksualios“, – pabrėžia „The Attico“ prekių ženklo įkūrėjos ir dizainerės Gilda bei Giorgia.


Socialiniame tinkle „Instagram“ sekite:

@the_attico;

@giorgiatordini;

@gildaambrosio.


Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis