Daktaro laipsnį turinti dizainerė dalį kolekcijos pavasarį ir rudenį pristatė viename svarbiausių pasaulio mados industrijos renginių – pagrindinėje Londono mados savaitės programoje ir buvo ypač palankiai įvertinta tarptautinės mados bendruomenės, tačiau gerbėjai Lietuvoje išvydo kur kas daugiau – pusšimtį moterims bei vyrams skirtų drabužių modelių. Kolekcijoje plėtojamos trys, pasitelkiant scenografiją, stilizavimą ir garso takelį, į vieną kompozicją konceptualiai sujungtos kryptys. Kolekcijos stiliste ir pristatymo koncepcijos bendraautore šįkart tapo jaunas talentas Karina Panina.
„Šioje kolekcijoje šiuolaikiniai drabužiai miksuojami su barokiniais siluetais, taip sukuriama istorinio laikmečio ir šių dienų koncepto sinergija. Dabar toks laikas, kai viskas keičiasi ir sunku nuspėti kas mūsų laukia netolimoje ateityje, tačiau, kilus abejonei, visuomet galime atsiremti į istorinę patirtį ir iš jos pasisemti įkvėpimo. Siekdama nepaskęsti kasdienybėje, aš interpretuoju, improvizuoju ir šį kartą kviečiu prisiminti istorinius laikus bei tų laikų siluetus adaptuoti dabartiniam laikmečiui, taigi ši kolekcija skirta ne tik gražioms, bet ir protingoms ir nors iš pirmo žvilgsnio kolekcija gali pasirodyti eklektiška, tačiau būtent eklektika šįkart yra koncepto dalis“, – pasakoja drabužių dizainerė.
Pirmojoje kolekcijos dalyje dominuoja akį traukianti ir šį sezoną dominuojanti žalia spalva bei linijas pabrėžiantys siluetai: glaustinukės, aptemptas kombinezonas, suknelės, marškiniai, suvarstomi ilgaauliai, pirmu numeriu ant podiumo pademonstruotas modernizuotas istorinio silueto sijonas ir kiti drabužiai, kurie puikiai atspindi tarp seksualumo ir konceptualumo laviruojančią kūrybos liniją, taip pamėgtą drąsių ir stilingų Agnės klienčių. Dizainerė pasakoja, kad efektyvių drabužių modelių raštas gimė eksperimentuojant su drugelio proporcijomis bei masteliu, taip išgaunant dar nematytą, akiai apgaulingą optinę iliuziją.
Kita kolekcijos dalis „Rainbow“ – dar viena kūrybos skiriamojo ženklo drugelio improvizacija. Šį kartą už įkvėpimą kūrėja dėkinga dukrai Leonardai: būtent jos pieštos vaivorykštės tapo inspiracija sujungti Leonardos pamėgtas spalvas ir drugelius – taip gimė džiaugsmingos vaivorykštinės uniformos margintos juodais drugeliais konceptas, kuris galiausiai buvo išplėtotas ir įgijo kombinezono, bomber tipo striukės, džemperio, kelnių, glaustinukės bei aksesuarų pavidalus. Šis raštas tap pat buvo adaptuotas ir lietuviškiems orams – A. Kuzmickaitė sukūrė ir minkšto audinio šiltesnius drabužius bei aksesuarus žiemai.
Drabužių dizainerei Agnei Kuzmickaitei taip pat svarbi šiuo metu ypač aktyviai plėtojama ir aktuali ekologijos tema bei tvarumas, taigi trečioji kolekcijos dalis gimė bendradarbaujant ir antram gyvenimui prikeliant tarptautinių siuntų, kurjerių paslaugų ir transportavimo įmonės „DHL“ kurjerių aprangas. Dizainerės talento ir fantazijos dėka darbo drabužiai buvo tranformuoti į figūrą papbrėžiančią suknelę, korsetą, liemenę, istorino silueto sijoną, šortus, stilingą švarką ir įspūdingus ekstravagantiškus aukštakulnius. Apskritai, didžioji dalis kolekcijos avalynės buvo sukurta specialiai šou.
Finaliniu kolekcijos modeliu tradiciškai tapo vestuvinė suknelė – šįkart ji minimalistinė, o efektą įvaizdžiui suteikia nuometas bei aksesuarai. Tiesa, tai ne vienintelis baltas drabužis dizainerės kolekcijoje – ant podiumo taip pat buvo galima išvysti ir drugeliu puoštų baltų marškinių liniją, kurie tapo tarsi jungiamuoju kolekcijos koncepto simboliu – juk būtent klasikiniai marškiniai nepaiso sparčiai besikeičiančių tendencijų bei yra aktualūs įvairiuose istoriniuose mados kontekstuose.