Dizaineris Pierpaolo Piccioli teigia, kad šia kolekcija norėjo priartinti gatves prie mados. Būtent todėl modeliai, pristatydami drabužius, mėgavosi grynu oru, vaikštinėjo gatve, prisėsdavo kavinėse. Ir nors iš pirmo žvilgsnio tai gali pasirodyti kaip marketinginis triukas, kad P. Picolli sakosi kalbąs ne metaforiškai. TJo manymu, kad tiek kuriami drabužiai turi būti labiau pritaikyti kasdieniam devėjimui, tiek ir gatvės - tapti podiumais.
Kolekcija nėra nuosekli, kiekvienas drabužis kurtas individualiai, kad jį dėvintis asmuo galėtų išsiskirti iš minios. Kiekvienam modeliui parinktas asmeninis stilius, galime matyti, kad drabužiai - sluoksniuojami. Formos, vienok, labai paprastos, nėra hiperbolizuotų ar perdaug puošnių detalių. Kai kuriais kirpimais ir dizainais siekta moteryse atskleisti vyriškumą, o kai kurie siluetai atvirkščiai - švelnūs, moteriški, seksualūs.