Be to, „Kering“ pranešė, kad prekės ženklas „Brioni“ taip pat atsisakys kailių, taigi visi grupei priklausantys mados namai nebekurs drabužių, kuriems naudojamas kailis.
Gyvūnų teisių gynimo organizacijos jau seniai ragino pasaulinę mados pramonę atsisakyti kailių, ir kelios jų, įskaitant „Versace“, „Chanel“ ir „Michael Kors“, jau nustojo juos naudoti.
Organizacija „Žmonės už etišką elgesį su gyvūnais“ (PETA) ėmėsi iniciatyvos protestuoti prieš „Saint Laurent“ ir šiais metais surengė protestą prie jos parduotuvės madingoje Paryžiaus Monteno alėjoje po to, kai supermodelis Kate Moss pasirodė šio prekės ženklo reklaminėje kampanijoje vilkėdama lapės kailinius.
„Kailiniai – tai nieko gražaus“, – PETA pareiškė „Saint Laurent“.
2017 metais „Kering“ grupėje pirmoji kailio atsisakė „Gucci“, po jos – „Balenciaga“, „Bottega Veneta“ ir „Alexander McQueen“.
„Pasaulis pasikeitė kartu su mūsų klientais, ir prabanga natūraliai turi prie to prisitaikyti“, – sakė „Kering“ generalinis direktorius François-Henri Pinault.
„Kering“ nuo 2022 metų rudens savo kolekcijose visiškai atsisakys kailių.
Penktadienį „Saint Laurent“ internetinėje parduotuvėje vis dar buvo parduodamos prekės iš kailio: triušio kailiniai, kainuojantys 5500 eurų, lapės kailio berankovė liemenė už tą pačią kainą ir audinės kailio šlepetės už 995 eurus.
PETA duomenimis, 85 proc. pasaulyje parduodamų kailių yra gaunama iš gyvūnų, kurie visą gyvenimą praleidžia nelaisvėje, dažnai „prastomis“ ir „ypatingų kančių“ sąlygomis.
Paprastai jie žudomi nuodingomis dujomis, elektrošoku arba užmušami lazdomis, teigia organizacija.
Apskaičiuota, kad tarptautinė kailių prekyba kasmet atneša keliasdešimt milijardų dolerių pajamų, joje dirba apie milijoną žmonių visame pasaulyje.