Mados prekinio ženklo „Zalando“ pristatymas Lietuvoje

Vakar sostinėje, Vinco Kudirkos aikštėje vyko įtraukiantis mados renginys - prekinio ženklo „Zalando“ pristatymas Lietuvoje.

„Zalando“ veiklos pristatymas vyko kaip tęstinė globalios plėtros dalis, besiplečianti į naujas rinkas Lietuvoje, Slovakijoje ir Slovėnijoje. Iš viso platforma šiuo metu apima 20 rinkų visoje Europoje. Mados ir gyvenimo būdo platformos lyderė „Zalando“ pranešė apie savo atėjimą į tris naujas rinkas Europoje, kuriose pradėjo #MyCityMyStyle kampaniją. Kampaniją papuošė vietiniai talentai, atkreipiantys dėmesį į vietinę kultūrą bei įžiebę įspūdingas ekspozicijas apleistose Vilniaus, Liublianos ir Bratislavos vietose. 


Demonstruodama žymių dizainerių, gatvės drabužių, vaikiškų drabužių ir tvarios aprangos madą, „Zalando“ plečiasi į naujas Europos rinkas, siekdama uždegti šviesą vietinės mados kultūrai. Kiekvienoje rinkoje rasite plačiausią mados asortimentą, įskaitant tokius prekės ženklus kaip Weekday ir Vivienne Westwood, Diane von Furstenburg ir Victoria Beckham, tuo tarpu „Zalando“, įkvėpta vietinės mados mėgėjų individualumu, sieks užimti Europos mados startinę poziciją. 


Įkvepiančiame renginyje buvo pristatyti, tokių vietinių talentų kaip dainininkė Monique, šokėja ir choreografė Ilona Rai ir tinklaraštininkė Lina Talžūnaitė, pasirodymai, atspindintys vietinės mados kultūros esmę. Podiumo šou pristatymui sukurta ir vizualiai įspūdinga forma, kuri atskleidė „Zalando“ ketinimus nešti mylimiausią pasaulio madą į naujas rinkas.  


Pasižvalgykite po „Zalando“ pristatymo Lietuvoje akimirkas:




Užsakymo nr.: PT_68616

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis