114,44 kv. m ploto parduotuvę „Europoje“ „Pinko“ atidarys birželio pradžioje. Parduotuvė įsikurs pirmajame prekybos centro aukšte. Tai – pirmoji „Pinko“ parduotuvė visoje Europoje, įrengta pagal naujausią prekės ženklo interjero konceptą.
„Nepaisant pandemijos įtakos tradicinės prekybos sektoriui, prekybos centras „Europa“ plečia partnerių ratą. Naujos „Pinko“ parduotuvės atidarymas sustiprins prekybos centre įsikūrusių prekės ženklų asortimentą ir užtikrins platesnį vartotojų pasirinkimą. Tai vienas iš kelių prekės ženklų, su kuriais sutartis sudarėme per pirmąjį šių metų ketvirtį, galiojant prekybos centrų veiklos ribojimams. Džiaugiamės, kad nuomininkai palaiko „Europos“ rekonstrukcijos idėją ir laiko mūsų prekybos centrą prioritetu savo plėtrai“, – sako Eglė Juškienė, prekybos centro „Europa“ vadovė.
„Sprendimą žengti į Baltijos šalių regioną lėmė pasiekti rezultatai Rytų Europos rinkose, kur per pastarąjį penkmetį ne tik įsitvirtinome, bet ir demonstruojame greitą bei nuoseklų augimą. Neabejojame, kad čia įgyta patirtis leis dar geriau identifikuoti ir prisitaikyti prie pirkėjų poreikių“, – sako Pietro Negra, „Pinko“ įkūrėjas ir generalinis direktorius.
Pasaulinio pripažinimo „Pinko“ sulaukė dėl drabužiams ir aksesuarams būdingos aukštos kokybės, elegancijos, išskirtinio, tačiau kasdienai pritaikyto jaunatviško stiliaus.
Dalis „Pinko“ parduotuvių įsikūrusios prestižiškiausiose pasaulio prekybos vietose, tarp kurių – Montenapoleone rajonas Milane, Soho rajonas Niujorke, Regent gatvė Londone ar Aoyama rajonas Tokijuje.