1997 m. muzikos pasaulį užkaravo grupės „Aqua“ hitas „Barbie Girl“, kuriame šie dainavo apie fantastišką plastikinį pasaulį. „Dolce & Gabbana“ tuo metu įšoko į mados traukinį ir 1998 m. sukūrė grupės nariams drabužius „World Music Awards“ apdovanojimams. Po šio sprendimo viso pasaulio jaunuoliai pradėjo masiškai pirkti būtent šių dizainerių drabužius. Panašu, kad šiemet „Dolce & Gabbana“ mėgina pakartoti anų laikų sėkmę, kadangi kolekcija yra, tarsi, skirta „Tik Tok“ bendruomenei ir atitinka šios platformos vartotojų stilių, dar vadinamą „e-boy/girl“.
2021-2022 m. šaltajam sezonui skirtų drabužių deriniai pritaikyti ekranui, ryškūs, spalvingi, triumfuoja dirbtinumas, aiškiai matomas kibernetinio pasaulio išaukštinimas ir šlovinimas. Pristatytoje kolekcijoje dominuoja žvilgantys aukso ir sidabro spalvos paltai bei palaidinės, o dizainerių dueto sukurti drabužiai išsiskyrė platintų pečių švarkais, taip, tasi, atiduodant duoklę devyniasdešimtiesiems. Tuos laikus menantys užrašai buvo matomi ir ant palaidinių. Mada juk sukasi ratu, ar ne?
Kaip ir visi šiais laikais savo kolekcijas virtualiai pristatantys dizaineriai, taip ir „Dolce & Gabbana“ ieškojo įdomių sprendimų. Kolekcijos pristatyme galime pamatyti du nedidelius robotus, sukurtus Italijos technologijos instituto. Įdomu dar ir tai, kad ant podiumo galėjome išvysti ir Milane gyvenančią 23-ejų metų amžiaus modelį Ugnę Gelgotaitę.