Kas mados kūrėjus įkvėpė? Kaip pats R. Snoeren sako – pasaulinė sveikatos krizė: „Sustojusiame pasaulyje daugelis pasiilgo vakarėlių. Todėl mes ir norėjome parodyti kažką priešingo dabartinei situacijai ir nors mintimis žiūrovus perkelti į atmosferą, primenančią vakarėlį. Pabėkime iš dabartinės realybės.“
Šiais metais dėl pandemijos negali vykti įprastiniai kolekcijų pristatymai. Dizaineriams tenka ieškoti kūrybiškų išeičių, daugelis su pasauliu dalinasi vaizdo įrašais, o mada besidomintys žmonės gali juos žiūrėti tiesiog iš namų. „Viktor & Rolf“ savo kolekcijos pristatymą nusprendė filmuoti Šaltojo karo metu naudotame karinės amunicijos sandėlyje. Tokia idėja ypatingai patiko V. Horsting. Dizaineriams pavyko išlaikyti apleisto sandelio interjerą, tačiau improvizuoto podiumo sienelė tviskėjo aukso spalvomis ir tai puikiai atitiko konceptualiųjų kūrėjų stiliaus pojūtį ir estetiką.
Pati kolekcija – tai priešprieša tam, ką esame įpratę matyti aukštosios mados kolekcijų pristatymuose. „Viktor & Rolf“ norėjo atkreipti dėmesį į globalias vartotojiškumo problemas, tad modeliai vilkėjo drabužius, primenančius „pasidaryk pats“ konceptą. Nemaža dalis derinių priminė paauglių buduaro detales, vyravo eklektika.