Šie 2020 metai pakeitė daugybės žmonių ateities planus ir gyvenimus, tačiau ir tokiais gyvenimo tarpsniais, visada galima įžvelgti kažką gražaus.Karantino laikotarpiu Aurelijai Jurkšaitytei-Žebuolienei ir jos broliui Martynui Jurkšaičiui gimė graži idėja, suvienijusi talentus iš Marijampolės bendram projektui.Kadangi šiuo metu yra sudėtingos sąlygos kelionėms, panoro šiek tiek prancūziškos dvasios perkelti į Vilnių. Martynas kaip tik restauravo Citroën 2CV automobilį, kuris laikomas Prancūzijos simboliu. Jis nuo vaikystės turi pomėgį, senus automobilius paversti naudojamais.
Aurelija dizaino nesimokė, tačiau visuomet jautė, kad savo gyvenimą norėtų susieti su kūryba. Supratimas , ką nori ir gali veikti, gal net stimulas tai daryti, į gyvenimą atėjo po kelių metų praleistų Paryžiuje.Grįžus į Lietuvą kelyje pasitaikę"Mados verslo" kursai, bendravimas su svarią patirtį turinčiais Mados akademijos dėstytojais, paskatino moterį įgyvendinti savo svajonę - pristatyti ženklą Aurėlie. Aurelijos darbai įkvėpti prancūziškos dvasios, vyrauja minimalistinis stilius.Norima pabrėžti paprastumo grožį, todėl klasikinių modelių neužgožia dekoro gausa.
Solveigą Mykolaitytę pasirinko modeliu neatsitiktinai. Mergina, kilusi iš Marijampolės puikiai tiko prancūzaitės įvaizdžiui, kuriai netrūksta natūralumo ir elegancijos.
Papuošalus iš aukso ir briliantų sukūrė jaunas auksakalys Dominykas Vakrinas, o visas akimirkas įamžino fotografas Rimas Kaminskas.