Vasarą pirmąją parduotuvę Lietuvoje, Vilniuje, atidarę mados prekės ženklas „COS“ plečiasi – nuo balandžio mėnesio kompanija Lietuvos vartotojams pristatys savo elektroninę parduotuvę.
Šis prekės ženklas yra atpažįstamas dėl savo inovatyvaus dizaino ir klasikinio stiliaus. Kurdami kolekcijas, „COS“ dizaineriai ieško įkvėpimo mene, o didžiausią dėmesį skiria drabužių paprastumui ir funkcionalumui, todėl jų sukurti drabužiai yra ilgaamžiai, nepavaldūs sezonams ar tendencijoms.
„COS“ elektroninė parduotuvė Lietuvoje atsidarys balandžio 1d. Joje klientai ras naujausią 2020 metų pavasario – vasaros kolekciją. Šioje kolekcijoje naudojamos inovatyvios medžiagos, tokios kaip augaliniais dažais dažyti audiniai ar odos imitacija. Medžiagų tekstūra, įvairios detalės ir siluetų kirpimai sukuria išskirtinius kolekcijos akcentus. Visa kolekcijoje naudojama medvilnė yra organiška arba perdirbta.
Naujos kolekcijos bei elektroninės parduotuvės atidarymo kampanijoje „COS“ bendradarbiauja su dviem Lietuvos nuomonės formuotojais: Gema Liutkevičiūtė (@fashionframebyg) ir stilistu Joringiu Šatu (@joringis).