Nacionalinės kolekcijos veidu tapęs Benediktas Vanagas: „Lietuvą kuria kiekvienas iš mūsų“

Nuo patriotiškumo ir pasididžiavimo savo šalimi neatsiejamas Dakaro ralio lenktynininkas Benediktas Vanagas naujame amplua – tapo lietuvių aprangos gamintojo nacionalinės kolekcijos veidu ir įkvėpėju.

Aktyvaus laisvalaikio ir sporto aprangos prekės ženklas „Audimas“ grįžta prie savo šaknų – pristato išskirtinę nacionalinę kolekciją, kurią kasmet papildys ir riboto leidimo drabužių linijos, skirtos nacionalinėms šventėms paminėti. Kartu su B. Vanagu, kolekciją pristato ir tokie žinomi veidai kaip krepšininkas Rimantas Kaukėnas ir atlikėja Monika Linkytė.


Ilgą laiką nacionaline simbolika paženklinta apranga buvo neatskiriama „Audimo“ identiteto dalis. Lietuviškas aprangos gamintojas pristato modernią aktyviam laisvalaikiui ir sportui skirtą nacionalinę kolekciją „Vardant Tos“.



M. Linkytė
M. Linkytė
Gamintojo nuotr.



„Tam, kad įrodytumėte meilę Lietuvai, nebūtina skinti pergales – užtenka prisidėti prie geresnės Lietuvos kūrimo kasdieniais darbais bei savo geru pavyzdžiu. Todėl ir ši kolekcija kiek kitokia nei ankstesnės – orientuota į kiekvieną mylintį ir besididžiuojantį Lietuvą, kuriam norisi pabrėžti savo identitetą ir aprangoje. Žinutė, kurią norime perduoti šia kolekcija, kad kiekvienas iš mūsų kasdien savo darbais kuriame Lietuvą. Į tai atsižvelgėme ir ieškodami kolekciją pristatysiančių veidų. Tai žmonės, kurie savo meilę Lietuvai įrodo ne tik Lietuvos vardą garsindami Dakaro smėlynuose, krepšinio aikštelėse ar koncertų scenose, bet ir kasdieniais gerais darbais,“, – apie naująją kolekciją kalba Vesta Krungolcienė, „Audimo“ vykdomoji direktorė.


B. Vanagas: pamirštame, kad Lietuvą kuriame mes


Draugystę su lietuvių aktyvaus laisvalaikio aprangos gamintoju prieš Dakaro ralį pradėjęs B. Vanagas sako, kad tapti naujos kolekcijos veidu paskatino bendros puoselėjamos vertybės, siejančios jį su nacionaline kolekcija.



B. Vanagas
B. Vanagas
Gamintojo nuotr.



„Kurį laiką primirštas patriotiškumas ir pasididžiavimas savo šalimi vėl tampa ne tik svarbus, bet ir išreiškiamas madoje. Vytis, Trispalvė, Lietuvos vardas – simboliai, su kuriais vis stipriau siejame savo identitetą. Jeigu apranga ir plevėsuojančios trispalvės yra vienas iš būdų parodyti nacionalinį identitetą, tai kitas, dar svarbesnis, – įnešti savo indėlį į geresnės šalies kūrimą. Kartais labai patogu atsakomybę už šalies įvaizdį perkelti kitiems – politikams, sportininkams, menininkams. Tačiau neturėtume pamiršti, kad Lietuvą kuria kiekvienas iš mūsų“, – sako B. Vanagas, kuris, be lenktynių Dakare, užsiima ir švietėjiška veikla – skaito paskaitas mokyklose, yra kariuomenės ambasadorius.



R. Kaukėnas
R. Kaukėnas
Gamintojo nuotr.



Prie nacionalinės kolekcijos ambasadorių prisijungęs buvęs krepšininkas ir paramos grupės vėžiu sergantiems vaikams ir jų šeimoms įkūrėjas Rimantas Kaukėnas sako jaučiantis, kad didesnį indėlį į Lietuvos kūrimą atnešdavo ne krepšinio aikštelėje pelnytais taškais, o pagalba onkologinėmis ligomis sergantiems vaikams.


„Lietuvą kuriame padėdami vieni kitiems. Dažnai klaidingai pagalbą siejame su didele finansine parama. Jeigu jos negalime skirti – nuleidžiame rankas. Tačiau svarbu ne kiek kiekvienas iš mūsų galime prisidėti, bet kad tai darytume kartu. Daug galime pasiekti, turėdami bendrą tikslą – ar padėti vienam su sunkia liga kovojančiam vaikui, ar prisidėti prie geresnės šalies kūrimo visiems vaikams“, – mintimis dalijasi R. Kaukėnas.



R. Kaukėnas
R. Kaukėnas
Gamintojo nuotr.



Kolekcija – ilgalaikė su riboto leidimo „flash“ linijomis


Ši „Audimo“ kolekcija išskirtinė tuo, kad susideda iš dviejų dalių. Viena dalis – ryškesnė ir su aiškiau išreikštais Lietuvos simboliais – skirta sportininkams, sirgaliams ar norintiems labai aiškiai išreikšti savo lietuvišką identitetą. Kita kolekcijos dalis – ramesnė ir su subtiliau išreikštais lietuviškumo simboliais – skirta kiekvienam, norinčiam parodyti savo identitetą, tačiau kur kas „tyliau“. Ramesnė kolekcijos dalis tinkama savaitgaliams, atostogoms, kelionėms.


„Ilgalaikę kolekciją planuojame vis papildyti riboto leidimo linijomis, skirtomis paminėti nacionalines šventes, įvykius ar gerus darbus, todėl pirmosios reikėtų jau laukti liepos mėnesį, minint Mindaugo karūnavimo dieną. Išskirtinius kolekcijos drabužius kursime kartu su iliustratoriais ir dizaineriais – jų darbai papuoš riboto leidimo drabužių linijas“, – pasakoja V. Krungolcienė.



M. Linkytė
M. Linkytė
Gamintojo nuotr.



Kolekciją sudarys vyriški ir moteriški medvilniniai marškinėliai, užsegami ir uždari džemperiai, tamprės, polo suknelės, funkcionalūs marškinėliai.


Pagrindiniai kolekcijos akcentai – trispalvė, Lietuvos kodas LT, žalia spalva. Vėliavos simbolika, rodanti priklausymą bendruomenei, tampa nacionalinės kolekcijos dizaino ašimi. Trispalvės spalvas papildo neutralios spalvos, leidžiančios vizualiai dar labiau išryškėti geltonai, žaliai ir raudonai. Lietuvos valstybės kodas LT integruojamas į tekstūrą, kuriant minimalistinį, tačiau dinamišką, plevėsuojančią vėliavą primenantį raštą.


Laisvalaikio aprangos kolekcijos dalyje plačiau naudojamas ir nacionalinės kolekcijos šūkis „Vardan Tos“. Tai visą kolekciją jungiantis motyvas, naudojamas vietoj žodžio „Lietuva“ ir suteikiantis autentiškumo kitos lietuviškos atributikos kontekste. Kiekvienas kolekcijos produktas turi ir VARDAN TOS sertifikatą, kurios savininkas įsipareigoja: „Kad ir kur gyvenu, kad ir kuo užsiimu, mano mintyse ir darbuose Lietuva.“

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis