Kampanijos veidais tapo Bella Hadid, Gigi Hadid ir Kendall, o taip pat Benji Arvay, He Cong, Freja Beha Erichsen, Nozomu Ito, Reece Nelson, Tosin Olanjire, Rianne van Rompaey ir Mona Tougaard.
Naujoji kampanija, fotografijų ir video serijoje įamžinta tradiciniame „Burberry“ smėlio spalvos fone, alsuoja prabangios mados namų ženklais ir simboliais, ekscentriškumui persipinant su klasika.
Joje akcentuojami svarbiausi „Burberry“ pavasario/vasaros kolekcijos vyrams ir moterims elementai – kostiumai, vakariniai drabužiai ir lietpalčiai. Žymiosios „Burberry“ rankinės taip pat atlieka svarbų vaidmenį, nepamirštant garsiųjų „TB Bag“ bei „Lola“, įkvėptų mados namų įkūrėjo Thomas Burberry, o taip pat ir populiariosios rankinės „Pocket Bag“.
„Keletą sezonų dirbau siekdamas sukurti naują šių mados namų identitetą ir vizualinę kalbą. Ši kampanija – tai lyg nauja pradžia, norėjau paminėti tuos vyrus ir moteris, kurie atstovauja „Burberry“, kai kurie jų ne vienus metus buvo mano paties karjeros dalimi, kiti šią „Burberry“ kelionę pradėjo kartu su manimi. Visi kartu jie atspindi šiandieninį mados namų rafinuotumą ir nuostatas“, – sako mados namų „Burberry“ kūrybos vadovas Riccardo Tisci.
„Man visada didžiausia garbė dirbti su tokiu draugu kaip Riccardo. Jis priglaudė mane po savo aukštosios mados sparneliu, kai buvau visai jauna, tad vėl dirbti su juo mados namams „Burberry“ – tikra palaima. Ricky visada fotosesiją pripildo pačia geriausia energija. Mes visada juokiamės ir net pamirštame, kad dirbame. Jis visada tiksliai žino, kuris įvaizdis kuriai merginai tobulai tiks, štai todėl jis ir yra toks dizaineris, kokį jį žinome. Jis jaučia, kaip atskleisti geriausia, ką turime kiekvienas mūsų. Mums su Gi visada labai patinka dirbti kartu, bet taip pat esame labai laimingos dirbdamos kartu su Inez, Vinoodh ir Riccardo. Man labai patinka ši kampanija, ačiū „Burberry“ komandai, o visų labiausia – manajam Riccardo už šią gražią fotosesiją“, – dėkojo modelis Bella Hadid.
„Riccardo jau labai ilgą laiką yra artimas mūsų šeimos bičiulis. Jis visada su manimi bendraudavo labai maloniai ir pagarbiai, o tai taip reta šioje industrijoje. Darbas su juo visada labai kūrybiškas ir smagus. Jis pasižymi nepagražinta aistra, neišsenkančia energija ir kūrybiniais bruožais, kurie yra tiesiog užkrečiami, kai esi šalia. Stebėti, ką jis daro su „Burberry“, yra neįtikėtina, didžiulė laimė ir privilegija būti šios kelionės dalimi“, – emocijomis dalijosi Kendall.
„Darbas su „Burberry“ – tai patirtis, suteikusi daug džiaugsmo. Jaučiuosi laimingas, kad nusišypsojo reta galimybė sutikti fantastiškų žmonių ir tapti ženklo, šiandien darančio didžiulę įtaką mados pasauliui, kūrybinio proceso dalimi.
Man „Burberry“ reiškia šviesą, kūrybinę kelionę, laisvę ir aistrą. „Burberry“ simbolizuoja kūrybinį troškimą, varomą aistros ir progreso. „Burberry“ – tai mes.“ – sako Benji Arvay.