Lietuva
„Gimiau JAV, Lietuvoje pirmą kartą apsilankiau būdama 11-os metų. Atvažiavau čia kartu su mama (interviu su ja, Virginija Vengriene, spausdintas rugsėjo mėnesio „Moters“ žurnale, – red. past.) ir broliu. Vaikystėje Lietuva man atrodė mistiškas, gražus, tolimas, nepažįstamas, bet kartu labai artimas, savas. Iki šiol gyvi prisiminimai iš šios kelionės, ypač įstrigo nuostabi gamta, stulbinamai gražus pajūris. Puikiai prisimenu, kaip leidausi tekina Nidos kopomis, – atrodė, kad skrendu.
Esu dėkinga, kad tėvai išmokė mane lietuviškai, iki šiol bendraujame šia kalba. O naujausiu brolio filmu „Gimtinė“ („Motherland“), kuriame atsispindi jo santykis su Lietuva, buvau tiesiog sužavėta. Tai visai mūsų šeimai be galo jautrus filmas.“
Baletas ir mada
„Baletas – pirmoji mano gyvenimo meilė, stipriai formavusi veikla. Šokti pradėjau būdama maždaug penkerių. Pirmą kartą scenoje pasirodžiau Vašingtono baleto teatre, spektaklyje „Spragtukas“, – tada dar mokiausi baleto mokykloje. Baigusi ją, šį kūrinį daug kartų šokau to paties teatro baleto trupėje, vėliau – Suomijos nacionaliniame baleto, Monrealyje esančiame Kanados didžiajame baleto, Suzanne Farrell baleto teatruose. Labai šiltai prisimenu ir patirtį, kai dar pačioje karjeros pradžioje turėjau galimybę šokti Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro spektaklyje „Žizel“. Buvo nuostabi galimybė geriau pažinti Vilnių per baleto – to, kas man labai artima, prizmę.
Domėtis mada pradėjau baleto teatrų, kuriuose teko šokti, kostiuminėse. Buvau sužavėta meistrišku kiekvieno kostiumo pasiuvimu ir kūrėjų išmone, – žavėjimasis šiuo amatu niekada ir neišblėso. O pirmasis su mada susijęs darbas atsirado, kai dėl patirtos nugaros traumos teko nutraukti balerinos karjerą. Baigusi Pricetono universitetą, kur studijavau meno istoriją, buvau pakviesta dirbti žurnalo „Vogue” vyriausiosios redaktorės Annos Wintour asistente. Iš Annos išmokau lyderystės ir darbo šioje srityje pamokas. Supratau, kad pati vertingiausia mados pasaulyje savybių kombinacija – tai geram dizainui pastabi akis ir verslo idėjų nestokojanti galva.“
Kelionės ir verslas
„Dirbdama mados srityje daug keliavau, o keliaudama pastebėjau vieną dalyką – žmonės prie kelionių krepšių, lagaminų taip stipriai emociškai neprisiriša kaip prie kitų mados gaminių, nėra ištikimi vienam prekių ženklui. Suvokiau, kad galiu užpildyti šią nišą ir sutelkti bendraminčius, kuriems svarbu keliauti stilingai, elegantiškai, patogiai. Taip atsirado „Paravel“. Šį prekių ženklą įkūrėme su buvusiu kolega Andy Krantzu iš kompanijos „Delpozo“.
Didelę įtaką mano verslo strategijai padarė dviejų savaičių kelionė laivu po Antarktidą. Pamačiusi klimato atšilimo problemos mastą, suvokiau, kad mano verslas turi būti kuo tvaresnis, etiškesnis. Naujas su ekologija susijusias iniciatyvas pristatysime jau visai netrukus. Kelionės man iki šiol yra naujų perspektyvų atveriantis užsiėmimas. Kartais jos fiziškai išsekina, bet galva po jų visada būna šviesesnė.
Kitas įkvėpimo šaltinis – knygos. Šiuo metu dar kartą skaitau Walterio Isaacsono parašytą Steve‘o Jobso biografiją. Kad ir koks komplikuotas buvo šis žmogus, jo gyvenimo ir verslo kelias man, kaip dizainerei, suteikia daug kūrybinių inspiracijų.“
Stiliaus filosofija
„Pirkti mažiau, bet aukštos kokybės ir laikui nepavaldžios estetikos gaminius.“
„Labai mėgstu vintažą.“
„Mano naujausias mados atradimas – Seulo prekių ženklo „Low Classic“ gaminiai.“
„Lietuvoje atradau Renatos Mikailionytės kūrybą.“