„Victoria’s Secret“ mados namai šiais metais neberengs savo garsiojo mados šou. Tai paskelbė „L Brands“ koncernas, kuriam priklauso šis mados ženklas, praneša amerikiečių žiniasklaida. Anot duomenų, šou kasmet pritraukia vis mažiau žiūrovų, 2018-aisiais jų skaičius pasiekė antirekordą.
Pirmą kartą „Victoria’s Secret“ mados šou, kuriame ant podiumo karaliauja aukštakulniai, žvilgantys apatiniai ir milžiniški sparnai, buvo surengtas 1995 metais. Pastaraisiais metais mados renginys vykdavo lapkritį arba gruodį.
Pastaruoju metu „Victoria’s Secret“ klientės perbėgo pas konkurentus, teigia amerikiečių TV stotis CNN. Apatinių šou neretai buvo vadinamas seksistiniu ir antifeministiniu. Ženklui, be to, pakenkė Epsteino skandalas. Anot pranešimų, „L Brands“ koncerno įkūrėjas palaikė glaudžius ryšius su pedofilu ir multimilijonieriumi Jeffrey‘iu Epsteinu.