Šaltajam sezonui – puošnūs ir spalvingi megzti drabužiai

Iš prekių ženklo ROBI AGNES studijos sostinės A. Juozapavičiaus gatvėje reikia prisiversti išeiti. Įmonės įkūrėja, savininkė Roberta Skiauterytė ir dvi jos kolegės su didžiausiu dėmesingumu atsiduoda esamai akimirkai – mūsų pokalbiui apie šio megztus gaminius moterims, vyrams ir vaikams siūlančio ženklo savitumą, santykį su besikeičiančia aplinka ir kodėl klientai čia grįžta.

Man pačiai gyvenime svarbiausia tikrumas ir nuoširdumas. Tai pradėjau vertinti, kai suvokiau akimirkos trapumą. Todėl ir darbe, ir asmeniniame gyvenime stengiuosi būti dėmesinga tam, kas vyksta esamą akimirką: pokalbiui, darbui, valgymui, pasivaikščiojimui...


Ir klientams stengiamės būti dėmesingos, kad jie pajustų buvimo čia ir dabar malonumą. Juk megztinių šiais laikais galima nusipirkti kokių tik nori ir atsisiųsti iš bet kurio pasaulio krašto, tad rūbas mums tampa ne tiek tikslu, kiek priemone žmogui pasiekti, su juo pabendrauti, jį pažinti“, – teigia Roberta Skiauterytė.



Roberta Skiauterytė
Roberta Skiauterytė
Iš „Robi Agnes“ archyvo (V. Jokubausko nuotr.)



Paklausta, dėl ko dar ROBI AGNES gaminius renkasi klientai, Roberta tvirtina, kad, norint išgirsti teisingiausią atsakymą, reikėtų klausti jų pačių. „Mums klientės sako, kad dėl kokybės, patrauklių modelių, požiūrio į klientą, lėto apsipirkimo galimybės. Kai kurie grįžta norėdami palaikyti lietuvių prekių ženklą, kiti – kad siūlome mezginius, sukneles iš natūralių medžiagų, kai kas – kad pas mus, palyginti su pasiūla vietos rinkoje, yra didžiulė modelių, spalvų įvairovė.



„Robi Agnes“
„Robi Agnes“
Iš ROBI AGNES archyvo (V. Jokubausko nuotr.)



Man pačiai artimos smėlio, pilka, juoda spalvos, todėl anksčiau orientavomės į jas, bet pastebėjome, kad lietuvės drąsios eksperimentuoti, pageidauja neįprastų, ryškesnių atspalvių gaminių, todėl pas mus tikrai ras ir tokių. Vyriškus ir vaikiškus megztinius pradėjome gaminti visai neseniai, tad apie pirkimo įpročius kalbėti šiek tiek anksti. Kalbant apie mažųjų liniją, ši seniai brandinta idėja šiemet pagaliau išvydo šviesą. Populiarėjant dalijimosi ekonomikai, vis aktualiau tampa net ir vaikams pirkti vieną kokybišką daiktą – juk toks galės tarnauti dar keliems vaikams“, – šypsodamasi teigia verslininkė.



„Robi Agnes“
„Robi Agnes“
Iš ROBI AGNES archyvo (V. Jokubausko nuotr.)



Roberta pasakoja, kad iš asmeninio poreikio atsirado ir noras kurti gaminius iš kuo natūralesnių medžiagų. „Rūšiuoju šiukšles, stengiuosi naudoti kuo mažiau pakuočių, rinktis ekologiškus maisto produktus. Ir mano spinta dabar nėra tokia prigrūsta kaip anksčiau. Aišku, nesu tobula – ir drabužį iš greitosios mados tinklų, ir plastikinį maišelį nusiperku. Nušvitusi nesu. Negalėčiau taip sakyti vien todėl, kad dirbu srityje, kuri yra viena taršiausių pasaulyje. Visgi stengiuosi eiti tvarumo kryptimi ir vadovaujuosi mintimi, kad kai sugebi pajusti atsakomybę už viską, įgyji jėgos pakeisti bent dalį.

Kai su savo partnere prieš 6-erius metus, neišsitekdamos savo profesijoje, beje, abi esame teisininkės, nėrėme į mados sritį ir pradėjome nuo natūralios odos rankinių, mano vidus ėmė nerimauti dėl to, kad prisidedame prie gyvūnų žudymo, tad kai nusprendėme pereiti prie drabužių, širdžiai pasidarė lengviau.



„Robi Agnes“
„Robi Agnes“
Iš ROBI AGNES archyvo (V. Jokubausko nuotr.)



Tiesa, vis dar naudojame odines etiketes, tačiau jos pagamintos iš odos, kuri yra šalutinis maisto pramonės produktas, tad dėl jų niekas savo gyvybės neaukoja. Verslui išsikristalizavus iki megztų gaminių, vis dažniau ėmėme ieškoti geresnių, natūralesnių žaliavų. Dabar dauguma naujausių mūsų gaminių yra iš natūralios merinosų ar kitos rūšies vilnos, kita dalis – iš siūlų, kurių sudėtyje daugiau nei pusė pluošto yra natūralus, bandome perdirbtos medvilnės siūlus.


Taip pat testuojame pagamintus tik iš perdirbtų plastiko butelių. Tiesą sakant, net turime iš jų numegztą megztinį, tačiau vis dar galvoju, kokią žinutę šis turėtų skleisti ir kaip tą žinutę tinkamai pateikti, kad būtų įvertinta. Džiaugiuosi, kad mūsų siūlų tiekėjai italai labai sparčiai diegia technologines naujoves, todėl ir mes galime pasiūlyti tai, kas nauja pasaulyje. Tarkim, siūlus, kurie pagaminti perdirbus greitųjų prekybos tinklų džinsus, kitus rūbus ir kuriems gaminti nenaudojami dažai. Tai man labai imponuoja, juk medvilnei dažyti sunaudojama labai daug vandens, chemikalų, elektros energijos, ką jau kalbėti apie aplinkos taršą.



„Robi Agnes“
„Robi Agnes“
Iš ROBI AGNES archyvo (V. Jokubausko nuotr.)



Mūsų tvarų požiūrį rodo ir tai, kad pristatome ne po 12 ar 24 kolekcijas per metus, kaip kad daro kai kurie greitosios mados prekių ženklai. Orientuojamės į kapsulines, mini kolekcijas, naujų modelių pasiūlome tik 2 kartus per metus arba kai natūraliai subręsta kokia nors idėja. Pamažu pereiname prie pakuočių iš perdirbtų medžiagų arba stengiamės apskritai jų nenaudoti, naudoti tą pačią kelis kartus. Pavyzdžiui, išpakuotos dėžės, į kurias mezgykloje buvo sudėti mezginiai, siunčiamos atgal, kad nauji gaminiai būtų pakuojami į tas pačias. Taip pat darome ir su plastikiniais maišeliais“, – dalijasi verslininkė.


Į klausimą, kaip įmonei per 6-erius metus pavyko išsilaikyti tokioje nišinėje rinkoje, Roberta atsako: „Didelį mados verslą plėtoti Lietuvoje tikrai nerealu – per maža rinka. Mes į ją įšokome gana anksti ir buvome vienos pirmesnių tokio pobūdžio lietuvių mados kūrėjų. Įsitvirtinti pirmiausia padėjo labai stiprus tikėjimas tuo, ką darome. Dar – kad labai daug dirbome ir šiek tiek lydėjo sėkmė, atsiradome laiku ir reikiamoje vietoje. Tada buvo lietuviškų portalų, socialinių tinklų pradžia, tad viešinti savo idėjas, kolekcijas, pasiekti klientą buvo paprasčiau.



„Robi Agnes“
„Robi Agnes“
Iš ROBI AGNES archyvo (V. Jokubausko nuotr.)



Dabar elgiamės taip pat – stengiamės ir daug dirbame. Žinoma, svarbu komanda. Be to, būtina domėtis, žengti koja kojon su besikeičiančia aplinka – ne su mada, nes šių tendencijų nesivaikome, o su socialiniais, visuomenės, rinkodaros, viešinimo strategijų pokyčiais. Mano vidų labai atitinka dabartinė natūralumo tendencija, pavyzdžiui, neretušuoti nuotraukų, daryti natūralų makiažą.


Tikiu, kad sėkmę lemia visuma. Mums rūpi, ir su kokiais žmonėmis bendradarbiaujame, nesvarbu, ar tai – fotosesija, ar etikečių gamyba. Vertinu nuoširdumą ir tikrumą. Stengiuosi, kad visi darbiniai procesai būtų mieli širdžiai, kad žmonės, su kuriais dirbame ir kurie perka mūsų drabužius, prisimintų susitikimą su ROBI AGNES komanda ne kaip darbą ar apsipirkimą, o kaip puikiai praleistą laiką, malonų pabendravimą, smagų pabuvimą čia ir dabar.“


ROBI AGNES drabužių ieškokite www.robi-agnes.com




Užsakymo nr.: PT_58895

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis