Pasak prekybos centro „Europa“ generalinės direktorės Rasos Vileikytės, šių naujų parduotuvių atidarymai – reikšmingas žingsnis siekiant patenkinti „Europos“ lankytojų lūkesčius ir užtikrinti patogumą siūlant kokybę už patrauklią kainą.
„Prekybos centro lankytojas – naujausią madą, kokybę ir patogumą vertinantis stiliaus gurmanas, prioritetą teikiantis išskirtiniams, pripažintiems vietiniams ir tarptautiniams prekės ženklams. Naujosios „Europoje“ atsidariusios parduotuvės – naujiena Lietuvoje NOI ir į prekybos centrą sugrįžusi „Este“ – puikiai sutampa su mūsų lankytojo portretu ir idealiai dera prie išskirtinio „Europos“ koncepto. Todėl nuoširdžiai džiaugiamės savo lankytojams po vienu – „Europos“ – stogu galėdami pasiūlyti dar daugiau išskirtinių prekių už prieinamą kainą“, – sako R. Vileikytė.
Salonas NOI – pirmasis Lietuvoje
Savo ruožtu salono NOI direktorius Edgaras Rudzinskas tikina PC „Europa“ pirmajam salonui Lietuvoje taip pat pasirinkęs dėl sutampančių požiūrių.
„Mūsų auditorija nėra masinė – orientuojamės į tuos, kurie puoselėja savitą, unikalų stilių ir nuolat ieško naujovių, be to, kreipia dėmesį į aptarnavimo kokybę ir nori pasijausti išgirsti. Galop, svariu argumentu pasirinkti šį prekybos centrą tapo ir jo lokacija – įsikūrusi miesto širdyje, „Europa“ ypač lengvai pasiekiama“, – sako R. Rudzinskas.
Lietuvių įkurtas salonas NOI lankytojams siūlo įsigyti itališkais prekės ženklais paženklintų drabužių vyrams ir moterims, itališkos avalynės ir galanterijos gaminių, taip pat lietuviškų gaminių namams. Tarp salone siūlomų prekės ženklų – tokie gigantai kaip „Kontatto“, „Sandro Ferrone Roma“, „Lavard“ ir daugelis kitų, atspindinčių ir pritaikytų skirtingiems skoniams.
„Mūsų pavadinimas NOI itališkai reiškia „mes“. Pagrindinė salono idėja sukurti asortimentą vyrams ir moterims, kurie nebijo išsiskirti, bet taip pat mėgsta subtilią klasiką. Norime, kad kiekvienas klientas būtų išgirstas ir mūsų parduotuvėje rastų dalelę savęs. Todėl prekiniai ženklai yra įvairūs, prieinami kiekvienam ir bus nuolat papildomi naujais. NOI filosofija – nestovėti vietoje ir keistis prisitaikant prie vyraujančio gyvenimo ritmo“, – sako E. Rudzinskas.
„Este“ – neįprasto koncepto
Po trumpos pertraukos į prekybos centrą grįžusios „Este“ parduotuvės asortimente – ne tik naujos avalynės kolekcijos, bet ir senesnių kolekcijų pasiūla.
„Tokį konceptą pasirinkome, nes klientas nuolat teiravosi senesnių modelių už geresnę kainą. „Este“ klientas, pastebėjome, keičiasi: renkasi kokybę už patrauklią kainą, domisi naujausiomis madų tendencijomis, ieško patogių, neįprastų sprendimų, nebijo eksperimentuoti. Dalis klientų vis dar lieka prie klasikinės elegantiškos avalynės. Taip pat pastebime, kad „Este“ klientas renkasi neįprasto dizaino modelius. Gyvenimo tempui spartėjant, jam svarbu patogumas, tačiau taip pat svarbu pabrėžti savo asmenybę ir eleganciją. Įsiklausydami į kliento poreikius, stengiamės pasiūlyti jam kuo platesnį asortimentą“, – sako vadovė Baltijos šalims Salvinija Žeimytė-Daukšienė.