Japonijoje „kARTu“ komanda vieši jau ne pirmą kartą. „Mūsų keliai su Japonija susidūrė 2017 metais, kai buvome pakviesti dalyvauti tarptautinėje dizaino parodoje „Design Tokyo“. Iššūkis pasirodė išties nemažas, tačiau iššūkius mes, kaip žinia, mėgstame, todėl nusprendėme dalyvauti. Tai buvo geriausių emocijų kupina ir ypatingai sėkminga kelionė – pradžioje tikrai neturėjome didelių lūkesčių, norėjome tiesiog išbandyti savo, kaip prekės ženklo jėgas tokioje didelėje rinkoje, tačiau mūsų rankines Japonijoje puikiai įvertino. Po truputį verslo santykiai įgavo pagreitį“, – įspūdžius pasakoja prekių ženklo kūrybos vadovė I. Jasinskė.
Kūrėja taip pat sako pastebėjusi, kad japonai ypač vertina išskirtinį lietuvišką dizainą, unikalų baltiškąjį stilių, mums būdingą subtilumą ir smulkmenišką požiūrį į detales, kokybę. „Lietuvoje lokalios mados ir dizaino atstovai linkę save nuvertinti. Tą puikiai supratau būtent po to, kai užmezgėme artimą ryšį su partneriais iš Japonijos, – pasakoja I. Jasinkskė. – Ir aš ne išimtis, kartais pagaudavau ir vis dar pagaunu save apmąstymuose, lyginu savo prekių ženklą su kitais sėkmingais rankinių prekių ženklais, nuliūstu, kad štai nesame tokie ar anokie. Kolegos Japonijoje tarsi atvėrė man akis, sakydami, kad mūsų rankinių dizainas modernus ir funkcionalus, o kokybės ir kainos santykis patrauklus rinkai, todėl net ir tokiame megapolyje kaip Tokijas galime jaustis konkurencingi. Esu labai laiminga dėl savo sėkmės, tai išties privertė mane į savo metų metus dedamas pastangas pažiūrėti kitaip ir paskatino eiti tik pirmyn“, – prekių ženklo vystymo užkulisiais dalinasi I. Jasinskė.
Nors Japonijoje, o ypatingai Tokijuje, vis dar populiarūs ir mėgstami pasauliniai prekės ženklai, į ateitį žiūrintys pirkėjai ieško alternatyvaus pasirinkimo. „Važiuojant Tokijaus metro vien tame pačiame vagone pastebėtumėte keletą „Gucci“, elegantiškąją „Dior“ ir ypatingai populiarias „Louis Vuitton“ rankines. Taip, tai vis dar laikoma prabangos preke, kuria moteris gali puikuotis, tačiau šviežius mados vėjus sekantis, modernus šios dienos pirkėjas žiūri į ateitį. Japonai nori logišką kokybės ir kainos santykį siūlančių, jaunų ir perspektyvių prekės ženklų, naujienų iš Europos. Juos ypač žavi natūrali oda, įdomesni siluetai, subtilūs sprendimai ir galimybė rankinę personalizuoti – pasirinkti jos spalvą ar spalvų derinį, pakeisti detales. Mes galime tą pasiūlyti“, – džiaugiasi kūrėja.
Tokijas – vienas didžiausių pasaulio megapolių. Gyvenimas Japonijos sostinėje tiesiog verda 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Gausybė žmonių, transporto priemonių. Nors toks greitas, iki minučių suplanuotas gyvenimo ritmas atrodo varginantis, Tokijuje viešėjusi lietuviško prekių ženklo komanda pasakoja, kad japonai moka susikurti savitą harmoniją – net ir įtemptoje miesto kasdienybėje. „Tokijuje ypatingai žavi žmonės, jų kultūra ir požiūris į vienas kitą. Taip, visi skuba, yra pasimetę savo mintyse ir paskendę darbų jūroje, tačiau jie visada pagalvos apie esantį šalia. Visi draugiški ir pagarbūs, pirmiausia – kitas, o po to aš. Taip pat japonai žiūri ir į planetą, kurioje gyvena, savo aplinką. Ją gerbia ir tausoja. Man tai atrodo didelė tautos vertybė“, – žavisi I. Jasinskė.
Didelius prekybos tinklus Japonijoje sudominęs lietuviškas prekių ženklas plečia savo horizontus ir nežada užmigti ant laurų. „Manau padarėme puikią pradžią, o ateičiai turiu naujų planų, tikslų ir lūkesčių. Daug svajojame, bet dirbame dar daugiau. Juk sakoma, jei tavo svajonės tavęs negąsdina, jos per mažos“, – šypsosi prekių ženklo kūrybos vadovė.