Stilingos viešnios domėjosi naujojo sezono tendencijomis

Unikalios viename Vilniaus prekybos centrų įsikūrusios parduotuvės prekių ženklai „Fielmann“, „JNBY“, „Doppio Shoes“ ir „D.EFECT“ pristatė aktualiausias sezono naujienas.

Pamatyti ir įvertinti naujausios kolekcijos kūrinius atvyko ištikimi šių ženklų pirkėjai, bičiuliai, mados ir meno sričių atstovai: Gabija Ryškuvienė, Gabija Varnaitė, Marija Palaikytė, Reda Mickevičiūtė ir daugelis kitų.


Renginio akimirka
Renginio akimirka
Organizatorių archyvas


Susirinkusiems D.EFECT prekių ženklo dizainerė Eglė Žiemytė pasakojo, jog šį sezoną svarbiausia išlikti ištikimai sau, todėl pavasario-vasaros kolekcijoje dominuoja universalūs rūbai, kurie pritaikomi ne vienai progai. Šio sezono pagrindinė stilistinė kryptis – retro ir moderno kokteilis.


Eglė Žiemytė
Eglė Žiemytė
Organizatorių archyvas


D.EFECT modelis
D.EFECT modelis
Organizatorių archyvas


Jai antrino ir „Doppio Shoes“ prekių ženklo komanda, sakydama jog labai svarbu išreikšti savo identitetą. Šį sezoną lietuviams prekių ženklas siūlo itin aukštos kokybės itališką avalynę, kurioje aiškiai matoma ir juntama komforto ir gatvės stiliaus sąjunga.


„Doppio shoes“
„Doppio shoes“
Organizatorių archyvas


„JNBY“ prekių ženklas savo klientams pristato rytietišką minimalizmą. „Mūsų prekių ženklo minimalizmas niekuomet nebūna nuobodus. Vasaros sezono kolekcija išsiskiria drąsiais modeliais bei ryškiomis spalvomis,“ – pasakojo prekių ženklo vadovė Gintarė Mačiulytė.


Gintarė Mačiulytė ir Gabija Ryškuvienė
Gintarė Mačiulytė ir Gabija Ryškuvienė
Organizatorių archyvas


JNBY
JNBY
Organizatorių archyvas


Tačiau didžiausią staigmeną pateikė „Fielmann“, kurie vakaro svečiams pirmiesiems pristatė garsių mados namų, tokių kaip „Dolce&Gabbana“, „Prada“, „Burberry“, „Versace“, „Giorgio Armani“ saulės akinių modelius, kurie Lietuvoje pasirodys tik birželio mėnesį.


„Sugrįžtančios klasikos modernūs akinių sprendimai naujose kolekcijose įgavo tikrą pagreitį, tad ir santūrumo, ir išskirtinumo ieškantys stileivos tikrai suras jų įvaizdį išpildančius akcentus,“ – džiaugsmo neslėpė Jūratė Kersnauskė, prekių ženklo grupės viešųjų ryšių vadovė.


Jūratė Kersnauskė
Jūratė Kersnauskė
Organizatorių archyvas


Renginio akimirka
Renginio akimirka
Organizatorių archyvas


Susirinkę svečiai stebėjo originalų kolekcijos pristatymą. Renginio organizatoriai atsisakė standartinio vaikščiojimo podiumu ir modeliams leido improvizuoti. „Nusprendėme, jog žymiai įdomiau stebėti „gyvą vitriną“, kai modeliai yra nesuvaržyti choreografijos, o tiesiog laisvai improvizuoja, šnekučiuojasi tarpusavyje, patys parodo kaip jaučiasi su dėvimu drabužiu, tuo pačiu atskleisdami rūbo dėvėjimo galimybes,“ - apie išskirtinę idėją pasakojo D.EFECT prekių ženklo pardavimo vadovė Julija Valiulienė.


Renginio pristatymo akimirka
Renginio pristatymo akimirka
Organizatorių archyvas


Unikaliam projektui susibūrę prekių ženklai įsikūrė PLC „Panoramoje“, II aukšte kur savo pirkėjams siūlo patrauklią galimybę apsipirkti „nuo galvos iki kojų“.


Daugiau vakaro akimirkų – fotogalerijoje.


Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis