Kaip teigia prekių ženklo kūrėjos, pagrindinė jų misija – kuriamais rūbais padėti žmogui atskleisti savo individualybę ir pristatyti tik iš kokybiškų medžiagų pagamintus drabužius, kurie skatintų atsakingos mados naudojimą.
„Naujojo prekių ženklo kūrimas buvo ilgas, apgalvotas ir atsakingas procesas. Prekių ženklas yra orientuotas į žmones, kurie vertina kokybę, lėtąją madą ir minimalizmą. Stengiamės stebėti pasaulines tendencijas ir pasiūlyti tokius drabužius, kurie būtų lengvai derinami tarpusavyje, turėtų išliekamąją vertę ir padėtų pirkėjui atskleisti savo unikalumą. Visiškai nesivaikome greitosios mados taisyklių, priešingai – norime, kad kuriami drabužiai būtų kuo mažiau apkrauti, atrodytų estetiškai ir patraukliai“, – pasakoja jos.
Šiuo metu didžioji dalis prekių ženklo drabužių yra gaminami iš medžiagos su merino vilna, kuri pasižymi ypatingu minkštumu ir pralaidumu orui. Taip pat, kolekcijoje galima rasti gaminių iš viskozės su elastanu, o jautrią odą turintiems žmonėms siūloma iš liocelio (tencelio) – naujos kartos medžio celiuliozės pluošto – pagamintus drabužius. Abi šios medžiagos itin lengvai sugeria ir išgarina drėgmę bei yra elastingos.
Pirkėjams siūlomi ne tik kasdieniai, bet ir sportui tinkami rūbai. Jie yra pagaminti iš poliesterinių siūlų TREVIRA – DRY FIT su elastanu, kurie puikiai reguliuoja kūno temperatūrą, leidžia kūnui kvėpuoti, yra švelnūs ir blizgiu paviršiumi. Pavasarį kolekciją papildys ir maudymosi kostiumėliai bei palaidinės, tinkamos laisvalaikiui ir sportui.
Rugsėjo mėnesį prekių ženklas planuoja pristatyti naują rudens-žiemos kolekciją, kurią kuria jauna dizainerė Rugilė Gumuliauskaitė.
„Suprantame, kad bet kokios įmonės klientams rūpi ne tik nepriekaištinga gaminių kokybė, bet ir paties prekių ženklo įvaizdis. Dar prieš pradėdami identiteto elementų kūrimą žinojome, kad pagrindinė žinia, kurią norime pasakyti yra ta, jog kiekvienas iš mūsų yra kitoks, o mūsų produkcija yra galimybė tai išlaisvinti ir atskleisti. Būtent dėl to ir buvo pasirinktas puikiai idėją apibūdinantis angliškas terminas „OWN“ reiškiantis savą, nuosavą. Norime parodyti, kad nereikia vaikytis greitosios mados, kuri neretu atveju tik įkalina žmogų ir sutapatina jį su minia, kiekvienas gali turėti savo nuosavą stilių.