Net jei ir pikta, kad Valentino diena užgožia Vasario 16-ąją. Galime tą širdį palaikyti porą dienų ir dedikuoti tėvynei.
Bet šįkart ne apie tai, o apie meilę ir santykius su savimi. Apie viso gyvenimo romaną, kai skyrybos, nepaisant vis pasikartojančios neištikimybės, nėra įmanomos.
Neištikimybė sau – viena blogiausių išdavystės formų. Dažnai ją patiriame siekdami įtikti ir patikti kitiems. Tai puikiai matyti feisbuke, lyg veidrodyje atspindinčiame mūsų elgesio grimasas. Čia mus „mėgsta“, nors iš tiesų trokštame, kad mylėtų. Kova dėl pakeltų nykščių įtraukia ir įkalina tinkle, veikia nuotaiką ir savivertę.
Siekiame patvirtinimo, kad esame tokie pat geri, protingi, gražūs, kaip ir kiti į šiuos spąstus pakliuvusieji. Įsijautę spustelime „patinka“ po savo pačių įrašais taip nejučia išsiduodami, kad išties norime patikti sau.
Mada taip pat yra būdas patikti. Imituojame tuos, kuriais žavimės, nes tai lengviau, nei atrasti save. Mada diktuoja sąlygas ir demonstruoja, ką vilkėdama būsi ant bangos. Bandos jausmas verčia patikėti, kad mums tai patinka.
Paradoksalu – nors jaučiamės unikalūs, bet išsiskirti iš minios ryžtasi tik vienetai. Saugiau būti kaip visi, savastį paslėpus giliai širdyje. Analitikų nuomone, mada ateityje bus orientuota į įvairias tapatybes turintį vartotoją. Įvaizdis atspindės daugiabriaunę asmenybę ir iliustruos konkrečią individo būseną. Tokia yra millenium karta.
Mados namai „Gucci“ jau dabar tenkina tokių mados sekėjų poreikius. Kol XX a. palikuonys varto akis, naujojo tūkstantmečio stileivos drąsiai neria į savasties išraišką ir nuolat, lyg chameleonai, kinta. Jie myli savo keistenybes, unikalumą, netobulus bruožus, trūkumus ir paverčia juos privalumais.
Įvaizdžio kaukės niekur nedingo. Tik šiuo atveju jos atskleidžia savitumą, o ne jį slepia...