Atidarymo progą išskirtinių prekių ženklų naujovėmis domėjosi verslininkė Liucina Rimgailė su vyru Tadu Rimgaila, TV prodiuserė Goda Skačkauskaitė-Jokubaitienė su vyru Andriumi, dainininkė Dovilė Filmanavičiūtė-Miss Sheep, renginių organizatorė Teresa Ulozienė, sportininkas Ramūnas Vyšniauskas ir kiti žinomi veidai.
Savo energija aplinkinius užkrečianti dainininkė bei skaitmeninės rinkodaros specialistė Dovilė Filmanavičiūtė taip pat nepraleido progos ir papildyti savo spintą.
„Mano gyvenimo būdas pats diktuoja apsipirkimo galimybes ir įpročius. Neslėpsiu, mano vizitinė kortelė – išskirtiniai batai. Tačiau vis dažniau save pagaunu, kad laiko kurti įdomiam įvaizdžiui, lakstant po įvairiausias parduotuves, įsikūrusias skirtinguose miesto galuose, aš tikrai neturiu. O jei ir turiu, norisi jį skirti savo malonumui.
Idėja suburti visus kiečiausius į vieną vietą – geriausia, kas nutiko mano spintai ir mano laiko planavimo knygelei. Jau turiu keletą porų „Doppio Shoes” batų, negalėjau iš čia išeiti nepačiupusi trečiųjų”, – juokėsi D.Filmanavičiūtė, savo spintą papildžiusi pavasarinėmis naujienomis.
Mados tendencijų prognozuotoja, analitikė Marija Palaikytė neslėpė susižavėjimo: „Sužinojusi apie šį projektą likau maloniai nustebinta. Juk pirkėjas galės susikurti visą įvaizdį nuo galvos iki kojų vienoje erdvėje! Taip pat džiugu, jog čia įsikūrė lietuviškos mados ambasada. Aš esu didelė D.EFECT gerbėja. Man artima jų saikingo vartojimo filosofija. Labai imponuoja savitas, unikalus dizainas bei nepriekaištinga kokybė. Neįtikėtina, jog tai – lietuvės dizainerės Eglės Žiemytės kūryba, kuri atliepia visas aktualiausias mados tendencijas, tačiau tuo pat metu išlieka ištikima savo stilistikai,“ – pasakojo Marija Palaikytė.
Kad naujosios parduotuvės idėją padiktavo aplinkos aktualijos, pabrėžė ir prekybos bei laisvalaikio centro „Panorama” generalinė direktorė Birutė Kalanovaitė.
„Kartu su pasauliu besikeičiantys mūsų klientų įpročiai patys padiktavo tokios koncepcijos parduotuvės gimimą – kai laikas yra tapęs svarbiausia vertybe, nėra nieko patogesnio nei galimybė apsipirkti nuo galvos iki kojų vienoje vietoje”, – sakė Birutė Kalanovaitė.
Apie unikalią ketveriukę, laukiančią vilniečių ir miesto svečių su net pačiais išrankiausiais poreikiais, galima pasakoti daug ir turiningai.
Galbūt mažiau Lietuvoje girdėti, tačiau jau spėję užkariauti stileivų širdis – „Doppio Shoes”. Jie moko nebijoti savo kūrybiškumo ir siūlo aukščiausios kokybės rankų darbo batus. Prekių ženklo modeliai – limituoto leidimo, pasakojantys ilgametes batsiuvių šeimos tradicijas. Tai ne ta kompanija, kuri užsiima masine gamyba ar cheminių medžiagų naudojimu.
Lietuvoje puikiai pažįstamas ir mylimas, vienas įdomiausių mūsų šalies prekių ženklų „D.EFECT” užburia savo išskirtiniu braižu ir modernumu. Tvarymas, intelektas, kokybė ir nenuobodus estetinis pateikimas – tai pagrindinės savybės, kuriomis prekių ženklas vadovaujasi jau gerą dešimtmetį.
Kinijos prekių ženklas „JNBY” tiesiog kviečia būti savimi ir nenusigręžti nuo savo natūralumo, mėgautis tuo, kad galime būti matomi, atpažįstami ir saviti. Rytietišku minimalizmu išsiskiriantys drabužiai neabejotinai turi savo veidą, formą, pribloškiančią architektūrišką konstrukciją.
Geriausiųjų kvartetą papildo „Fielmann” optika, kurioje rasite madingiausias naujienas už itin patrauklias kainas. Ji naujojoje parduotuvėje prisijungs prie originaliųjų trijulės ir neabejotinai ras daugybę galimybių užbaigti lankytojų svajonėse susikurtus stiliaus paveikslus.