Galima būtų pagalvoti, kad tendencijos gimsta remiantis įžymybių stiliumi arba ant podiumo demonstruotais modeliais, tačiau šiemet iškilo nauja stiliaus ikona, – rašo portalas independent.co.uk.
Tai – tėčio mada. Didžiausias globali mados paieškos sistema „Lyst“ kasmet išnagrinėja savo bazę bei duomenis iš socialinių tinklų ir paskelbia, kas mados industrijoje buvo populiariausia pastaruosius 12 mėnesių.
Remiantis „Lyst“ ataskaita, netikėta tendencija, kuriai būdingi masyvūs kedai, apkritę megztiniai bei bjaurūs marškinėliai, paieškos sistemose buvo minima daugiau nei 4 kartus dažniau, nei metų pradžioje.
Ne visai aišku, kaip tėčio tendencija tapo tokia madinga, nors tai stilius, kuris pastaraisiais metais darėsi vis populiaresnis. Birželį „New York Times“ skelbė, kad „tėčiai dabar atsidūrė visatos centre“, o „Wall Street Journal“ liaupsino tėčio stilių dėl jo retro savybės pirmenybę teikti patogumui.
Anksčiau buvęs pašaipų objektu, dabar šis stilius tapo mados mylėtojų siekiamybe. Tai gali būti susiję su 10-tojo dešimtmečio tendencijų pakilimu (šią tendenciją „Lyst“ įvardijo kaip vieną svarbiausių šiemet).
Taip pat 2018-aisiais madingas buvo kaubojiškas stilius, neonas, plastikas, romantiškas kaimo stilius, daugelis prekių ženklų susirūpino tvarumu.
Kalbant apie įžymybes, kurios mados srityje buvo pačios įtakingiausias, „Lyst“ top trejetuku įvardijo Kylie Jenner, Kim Kardashian ir Meghan Markle.