Rudens ir žiemos kolekcijoje – kompromisas tarp asimetrijos, elegancijos ir sportinio stiliaus elementų

Jau aštuonioliktus metus gyvuojantis prekinis ženklas „Lu.eL“ pristato 2018 m. rudens-žiemos kolekciją.

„Ateina metas, kai žmogui jau reikia daugiau nei vien tik gražaus drabužio. Norisi kokybės, natūralių medžiagų, inovatyvaus dizaino, dėmesio detalėms. Intelektualiam žmogui tai ir yra tikroji prabanga,“ – įsitikinusi mados ženklų kūrimo inovatorė, ženklų įvaizdžio vystytoja bei mados makro tendencijų analitikė Victoria Dias, kilusi iš Argentinos, bet jau daugiau nei dešimtmetį gyvenanti Europoje, įvairius projektus vystanti ir Lietuvoje.



M. Kablytės nuotr.



Visai neseniai su šia mados tendencijų analitike pradėjo sėkmingai bendradarbiauti ir vilniečių kūrėjų „Lu.eL“ komanda. V. Dias suformuotas intelektualaus mados vartotojo poreikių motto ir tapo naujosios 2018 m. rudens-žiemos kolekcijos „Lofty“ atspirties tašku.



M. Kablytės nuotr.



Po keturių raidžių šifru slepiasi dviejų kuriančių moterų idėjos atspirties taškas – „Live. Unique. Edgy. Lithuanian“. Kūrybinį tandemą sudaro Jelena Vainorė ir Sandra Mockutė-Cicėnė. Jau aštuonioliktus metus gyvuojantis mados prekės ženklas yra žinomas dėl kokybės, nuolat ieškomo subtilaus kompromiso tarp asimetrijos, elegancijos bei sportinio stiliaus elementų.



M. Kablytės nuotr.



Šių metų šaltojo sezono kolekcija „Lofty“ išsiskiria modernumu ir jaukumu; koloritas – ramus ir solidus. Dominuoja langelių raštai, tai – tarsi nuoroda į urbanistinės erdvės asociaciją. Pasak kūrėjos J. Vainorės, kolekcijos modeliai kontrastuoja tarpusavyje, pasirinkus įprastinius drabužių siluetus, pridedant asimetrinius dizaino elementus, audinių derinius. „Taip išgaunamas subtilus ir įdomus įvaizdis, – sako Sandra, pastebėjusi, jog visus kolekcijos gaminius galima lengvai derinti vieną su kitu, vis išgaunant naują derinį. – Tai – praktiškumo savybė, kurią taip vertina mūsų ženklo gerbėjos“.



M. Kablytės nuotr.



Šioje kolekcijoje naudojami kokybiški ir natūralūs audiniai, tokie pat kriterijai galioja net ir pamušalams.


Pasak kūrėjų, idėjos gimsta stebint pasaulines tendencijas, mados prognozuotojų skleidžiamą informaciją. Vizijų gairės papildomos S. Mockutės-Cicėnės atliekamu meniniu tyrimu, mat kūrėja Vilniaus Dailės akademijos Mados dizaino specialybės doktorantūroje analizuoja būtent „Lu.eL“ mados prekės ženklo tapatumo galimybes. Studijų rezultatus kūrybinga moteris iš karto pritaiko savo darbo praktikoje. 



M. Kablytės nuotr.



Su skaitytojais kūrėjos dalinas naujosios kolekcijos „Lofty“ fotosesija. Prieš fotografo objektyvą pozavo tinklaraštininkė, visažistė Kamilė Kanapeckaitė, jau tapusi „Lu.eL“ prekės ženklo ambasadore.




Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis